Θες να κάψεις λίπος αλλά βαριέσαι το γυμναστήριο; Αυτοί είναι οι πιο διασκεδαστικοί τρόποι που θα σε γραμώσουν μέχρι το καλοκαίρι!

0

Έχουμε όλοι ημέρες, που δεν υπάρχει χρόνος, για να πάμε γυμναστήριο. Αναρωτήθηκες ποτέ, αν υπάρχουν ασκήσεις cardio, που μπορείς να κάνεις στο σπίτι, για αποτελεσματικό κάψιμο λίπους; Μην ψάχνεσαι, άλλο!

Εδώ, θα βρεις τους κορυφαίους επτά τρόπους για κάψιμο θερμίδων, που σου έρχονται, κατευθείαν, από το Λος Άντζελες. Οι συμβουλές που θα δεις παρακάτω, προέρχονται από τον προπονητή διάσημων Ramona Braganza, ο οποίος βοήθησε να διαμορφωθούν, τα καταπληκτικά κορμιά διάσημων ηθοποιών, όπως της Jessica Alba, της Halle Berry και της Anne Hathaway.

Δοκίμασε κάθε μία από αυτές! Θα επιταχύνεις το μεταβολισμό σου, με διάρκεια μέχρι και 48 ώρες. Μια μικρή προπόνηση, ένα γιγάντιο αποτέλεσμα.

Γυμναστική και διασκέδαση για κάψιμο λίπους!

1. Κάνε πατίνια!

Μισή ώρα εκγύμνασης με αυτά, σου αφαιρούν μέχρι και 425 θερμίδες, ανά προπόνηση! Το αποτέλεσμα αυτό συμβαίνει, λόγω της έντονης κίνησης των μυών του μηρού και των γλουτών σου.

Και ο κορμός σου εμπλέκεται στην άσκηση, καθώς τον χρησιμοποιείς, για να σε κρατήσει σε ισορροπία. Το καλύτερο; Μπορείς να πάρεις όλα αυτά τα οφέλη, χωρίς να ασκείς υπερβολική πίεση στα γόνατά σου και άλλες αρθρώσεις.

Ενίσχυσε τις καύσεις: Κάνε εναλλάξ, ένα λεπτό γρήγορου πατινάζ, με ένα λεπτό μέσου ρυθμού πατιναρίσματος.

2. Τρέξιμο!

Το κάψιμο θερμίδων, με αυτή την άσκηση ανέρχεται στις 374 , ανά 30 λεπτά! Το σώμα του τυπικού δρομέα είναι κομψό και σφριγιλό και υπάρχει λόγος γι ‘αυτό. Οι κύριες μυικές ομάδες, που συμμετέχουν στην κίνηση (πόδια, γλουτοί, πυρήνας), τυχαίνει να είναι αυτοί που καίνε τις περισσότερες θερμίδες στο σώμα σου. Πάντα να φοράς ειδικά, running παπούτσια, για να αποφύγεις τραυματισμούς.

Για ακόμα μεγαλύτερη μείωση θερμίδων: Κάνε εναλλάξ γρήγορο και αργό τρέξιμο, ή τρέξε σε λόφους.

3. Κάνε σχοινάκι!

Το χοροπήδημα, σε συνδυασμό με την κίνηση των χεριών σε απαλλάσσουν από 340 θερμίδες, ανά μισή ώρα. Είναι ο τρόπος που εκπαίδευονται, οι μποξέρ. Προσπάθησε να κάνεις πηδηματάκια, κοντά, στο έδαφος και το σχοινάκι να μην είναι υπερβολικά μακρύ!Δεν έχεις σχοινί; Μπορείς να κάνεις, ακριβώς, την ίδια άσκηση, χωρίς τη χρήση σχοινιού!

4. Χούλα- Χουπ

Ακολούθησε την καθημερινή, σχεδόν, γυμναστική επιλογή της Beyonce. Προμηθεύσου ένα στεφάνι για ενήλικες, τα οποία είναι πιο βαριά και μεγάλα από τα παιδικά, για να περιστρέφονται καλύτερα! Με αυτή την άσκηση θα καις 300 θερμίδες, σε 30 λεπτά, ακόμα και αν δεν καταφέρεις να κάνεις “ακροβατικά”.

5. Tennis

Βρες ένα τοίχο στο χώρο σου, κάθισε 3-7 μέτρα μακριά και προσπάθησε να πετύχεις, όσες περισσότερες, πάσες με τον εαυτό σου, μπορείς! Διώχνεις 272 θερμίδες, σε μισή ωρίτσα. Τόσο απλά!

6. Χόρεψε!

Αυτή η ενασχόληση μπορεί να μην καίει τόσες πολλές θερμίδες (221, ανά 30 λεπτά), αλλά είναι σίγουρα διασκεδαστική. Αν δεν είσαι πολύ φαν της γυμναστικής, επέλεξε μερικά από τα αγαπημένα σου τραγούδια και χόρεψε με την ψυχή σου, για ένα αποτελεσματικό κάψιμο θερμίδων!

Αν χρησιμοποιήσεις τα χέρια σου και κάνεις μικρά πηδηματάκια, θα κάψεις ακόμα περισσότερο λίπος.

7. Ορειβασία

Σπατάλησε μια Κυριακή πρωί, για να δεθείς απόλυτα με τη φύση. Βρες ένα βουνό ή ένα λόφο και κάνε ορειβασία, για να δυναμώσεις πόδια, γλουτούς και τον κορμό σου. Αυτή, είναι μια συνδυαστική άσκηση και όσο πιο δύσκολη η ανάβαση, τόσες περισσότερο λίπος καις!

Μοιραστείτε το!

Σχολιάστε το άρθρο Η άποψη του καθενός είναι ελεύθερη. ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα σχόλια σας, ΔΕΝ υιοθετούνται! Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση, θα είναι στη διάθεση οποιουδήποτε, παρουσιάσει έννομο συμφέρον!

Loading...