ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ! Τι να κάνετε για να αποφύγετε τις περιττές θερμίδες σε ένα μεγάλο γεύμα

1

Μπορεί καθημερινά να μην είναι ιδιαίτερα δύσκολο το να ακολουθούμε μία υγιεινή διατροφή, τι συμβαίνει όμως αν δεν είμαστε στο σπίτι μας αλλά σε ένα επαγγελματικό ή φιλικό δείπνο;

Εκεί θα πρέπει να είμαστε διπλά προσεκτικές αφού είναι πολύ πιθανόν να πάρουμε περιττές θερμίδες.

Σύμφωνα με τους ειδικούς αν ακολουθήσουμε τα παρακάτω δεν θα φορτωθούμε περιττά κιλά.

Ο ύπνος κάνει καλό στο σώμα μας

Όταν κοιμόμαστε τουλάχιστον οκτώ ώρες, δεν είμαστε μόνο πιο ξεκούραστοι αλλά έχουμε και πιο υγιές σώμα. Η έλλειψη ύπνου μας δημιουργεί το αίσθημα πως πρέπει να φάμε για να έχουμε ενέργεια. Έτσι λοιπόν φροντίστε να ξεκουράζεστε επαρκώς.

Μην πάτε στο τραπέζι φαγωμένοι

Όταν πάμε σε ένα γεύμα τελείως νηστικοί, ένα είναι σίγουρο! Πώς θα φάμε περισσότερο. Φροντίστε λοιπόν να καταναλώσετε κάτι υγιεινό, πριν πάτε στο γεύμα.

Χωρίστε το φαγητό σας σε μέρη

Το ιδανικό είναι να καταναλώνουμε 50% λαχανικά, 25% κρέας και 25% καρπούς  ολικής άλεσης. Αν έχετε αυτό στο μυαλό σας σίγουρα θα φάτε λιγότερο.

Μην πιείτε ζαχαρούχα ποτά και αναψυκτικά

Καλό θα είναι επίσης να μην καταναλώσετε ζαχαρούχα ποτά ή αναψυκτικά καθώς αυτό θα προσθέσει στη σιλουέτα σας άχρηστες θερμίδες.

Μοιραστείτε το!

Σχολιάστε το άρθρο Η άποψη του καθενός είναι ελεύθερη. ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα σχόλια σας, ΔΕΝ υιοθετούνται! Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση, θα είναι στη διάθεση οποιουδήποτε, παρουσιάσει έννομο συμφέρον!

1 σχόλιο

  1. skynet στο άρθρο

    ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ ΤΣΣΚΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
    1. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ UNDER 8,5 ΤΡΙΠΟΝΤΑ
    2. ΝΤΕ ΚΟΛΟ ΟΒΕΡ 3,5 ΑΣΙΣΤ
    3. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΤΣΣΚΑ = UNDER

Loading...