5 μικρές αλλαγές τώρα για καλή υγεία και καλύτερη ζωή στα 20, στα 30 και αργότερα!

0

Μερικές φορές σου φαίνεται ότι το να είσαι υγιής αφορά μία λίστα από πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις. Δεν πρέπει να τρως αυτό, δεν πρέπει να πίνεις εκείνο, δεν μπορείς να κάνεις αυτό ή εκείνο. Αυτά τα όχι μπορούν εύκολα να αφαιρέσουν τη χαρά από την καθημερινότητά σου. Μήπως ήρθε η ώρα να πούμε σε όλα ναι;

Ναι σε μία πιο υγιεινή ζωή! Ναι σε καλύτερες επιλογές! Ναι στη φροντίδα του σώματος και της ψυχής μας! Ενώ θα χρειαστεί κάνεις διαφορετικές αλλαγές στη ζωή σου ανάλογα με την ηλικία σου, όλες οι γυναίκες μπορούν να κάνουν μικρές αλλαγές για την καλή υγεία τους.

Ορίστε, λοιπόν, μερικοί τρόποι να πεις Ναι σε μία πιο υγιεινή εκδοχή του εαυτού σου:

1. Να τρως πραγματικά υγιεινά
Η «10λεπτη αυτοπαρέμβαση»

Το έχεις σίγουρα ακούσει πολλές φορές και από διαφορετικές μεριές. Τι περιμένεις λοιπόν; Υπάρχουν χιλιάδες συνταγές για να διαλέξεις. Μπορείς ακόμα να συμπεριλάβεις και τα παιδιά σου σε αυτή την προσπάθεια για μία πιο υγιεινή διατροφή. Αν είσαι στα 20 σου, τώρα είναι η καλύτερη στιγμή να αποκτήσεις τη συνήθεια της υγιεινής διατροφής, ώστε να την έχεις και στην υπόλοιπη ζωή σου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Top Health apps: 5 έξυπνες εφαρμογές υγείας για το κινητό σου!

2. Να είσαι δραστήρια, όπου και αν βρίσκεσαι
Κινήσου και ασκήσου έστω και για 5′

Γνωρίζεις ότι πρέπει να γυμνάζεσαι, αλλά όχι απαραίτητα στο γυμναστήριο. Μπορείς να ξοδεύεις λίγο περισσότερο χρόνο κάνοντας πράγματα που σου αρέσουν. Για παράδειγμα, πήγαινε μία βόλτα το σκύλο σου σε πιο γρήγορο και έντονο ρυθμό ή αν σου αρέσει ο χορός, ξεκίνησε κάποιο μάθημα. Αν είσαι πιο κοινωνικός τύπος, μπορείς να γραφτείς σε μία ομάδα βόλεϊ ή να ξεκινήσεις μία ομάδα τρεξίματος ή ποδηλασίας με τους φίλους ή τους συναδέλφους σου. Αν είσαι στα 30 σου, ποτέ δεν είναι αργά να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι. Απλώς πρέπει να προσπαθήσεις να εντάξεις τη γυμναστική στην καθημερινή ρουτίνα σου. Να ανεβαίνεις και να κατεβαίνεις πάντα με τη σκάλα ή να περπατάς μέχρι τη δουλειά.

3. Να προσέχεις την ψυχική σου υγεία
Δεν χρειάζεται να φας πριν τη γυμναστική

Αυτό μπορεί να είναι δύσκολο, ειδικά για τις γυναίκες που συνδυάζουν τη δουλειά με την οικογένεια. Άλλωστε, αν ήταν τόσο εύκολο να μειώσουμε το άγχος, δε θα το κάναμε όλοι; Όταν νιώθεις πιεσμένη, να προσπαθείς να τεντώνεις το σώμα σου, να παίρνεις βαθιές ανάσες και να προσπαθείς να το κουβεντιάσεις με τη φίλη ή τον άντρα σου. Αν βρίσκεσαι στην ηλικία των 40, η περιεμμηνόπαυση μπορεί να επηρεάσει τη διάθεση, τον ύπνο και τη σεξουαλική σου ζωή. Μίλησε με τη γυναικολόγο σου για να δεις πώς μπορείς να αντιμετωπίσεις καλύτερα τα συμπτώματα.

Μοιραστείτε το!

Σχολιάστε το άρθρο Η άποψη του καθενός είναι ελεύθερη. ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα σχόλια σας, ΔΕΝ υιοθετούνται! Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση, θα είναι στη διάθεση οποιουδήποτε, παρουσιάσει έννομο συμφέρον!