Κοτόπουλο ή μοσχάρι;

2

Πολλές φορές βρισκόμαστε σε δίλλημα ποιο από τα δύο είναι τελικά πιο θρεπτικό και με λιγότερες θερμίδες. Δείτε ποιος είναι ο «νικητής».

Κοτόπουλο ανά 100γρ

  • Θερμίδες: 166 kcal
  • Πρωτεΐνες: 31,9 gr
  • Λίπος σε: 3,4 gr
  • Χοληστερίνη: 68 mg
  • Ασβέστιο: 11mg
  • Σίδηρος: 1,3 mg
  • Νάτριο: 64 mg

Μοσχάρι ανά 100γρ

  • Θερμίδες: 235 kcal
  • Πρωτεΐνες σε: 27,9 gr
  • Λίπος: 12,9 gr
  • Χοληστερίνη: 89 mg
  • Ασβέστιο: 12mg
  • Σίδηρος: 3,5 mg
  • Νάτριο: 80 mg

Κοτόπουλο

Είναι πλούσια πηγή πρωτεϊνών, οι οποίες προσφέρουν στον οργανισμό τα απαραίτητα αμινοξέα, δηλαδή τα απαραίτητα δομικά υλικά για τη λειτουργία των κυττάρων.Κατέχει σημαντική θέση στο διαιτολόγιό μας γιατί έχει υψηλή διατροφική αξία ενώ παράλληλα δεν επιβαρύνει τον οργανισμό με περιττές θερμίδες λόγω της χαμηλής περιεκτικότητάς του σε λιπαρά. Επίσης είναι φτωχό σε κορεσμένα λιπαρά οξέα, τα οποία αυξάνουν τη χοληστερίνη.Μια μικρή μερίδα εξασφαλίζει μέχρι και το 30% της απαιτούμενης καθημερινής ποσότητας ψευδαργύρου καθώς και το 10-20% της απαιτούμενης ημερήσιας ποσότητας σιδήρου που χρειάζεται ο οργανισμός.Αποτελεί καλή πηγή φωσφόρου και πάρα πολύ καλή πηγή νιασίνης, βιταμίνης Β6 και σεληνίου.

Μοσχάρι

Αποτελεί τη βασικότερη πηγή σιδήρου με την καλύτερη βιοδιαθεσιμότητα. Αυτό σημαίνει πως ο σίδηρος που προσλαμβάνεται από το κόκκινο κρέας απορροφάται καλύτερα από το σίδηρο που βρίσκεται στις φυτικές τροφές. Το κόκκινο κρέας περιέχει μεγάλο ποσοστό κορεσμένου λίπους, το οποίο αυξάνει τη χοληστερόλη και τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων. Η συχνή κατανάλωσή του αυξάνει τον κίνδυνο προσβολής από καρκίνο του παχέος εντέρου.Περιέχει ψευδάργυρο που είναι απαραίτητο συστατικό για την ανάπτυξη, τη διατήρηση του ανοσοποιητικού συστήματος, την επούλωση των τραυμάτων και τον έλεγχο της όρεξης.

Το κοτόπουλο σε κάθε περίπτωση είναι πιο υγιεινό από το κόκκινο κρέας, αλλά και το μοσχάρι έχει πολλές ευεργετικές ιδιότητες για τον οργανισμό. Έτσι καλό είναι να καθιερώσουμε το κοτόπουλο μια φορά την εβδομάδα και το μοσχάρι μια φορά στις δυο βδομάδες εκτός και αν η συχνότερη κατανάλωσή του επιβάλλεται για διάφορους λόγους.

Μοιραστείτε το!

Σχολιάστε το άρθρο Η άποψη του καθενός είναι ελεύθερη. ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα σχόλια σας, ΔΕΝ υιοθετούνται! Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση, θα είναι στη διάθεση οποιουδήποτε, παρουσιάσει έννομο συμφέρον!

2 Σχόλια