Ελεύθερα βάρη vs μηχανήματα αντίστασης

0

Η προπόνηση με βάρη, ελεύθερα ή μηχανήματα αντίστασης, θεωρείται πλέον απαραίτητη εάν θέλετε να κάψετε λίπος, να αυξήσετε τη μυική σας μάζα, τη δύναμη και να βελτιώσετε την οστική σας πυκνότητα. Ας πάμε όμως ένα βήμα παρακάτω: Σε έναν «διαγωνισμό” ανάμεσα στα ελεύθερα βάρη και τα μηχανήματα αντίστασης, ποιο θα κέρδιζε;
1ος γύρος – Ταχύτητα εμφάνισης αποτελεσμάτων

Ο νικητής: Ελεύθερα βάρη

Οι ασκήσεις με τα ελεύθερα βάρη λέγονται και πολυ-μυικές που σημαίνει ότι ο ασκούμενος αναγκάζεται να χρησιμοποιήσει και άλλους μυς για να σηκώσει το βάρος. Έτσι εκτελώντας μια άσκηση έχει διπλά οφέλη, δηλαδή πιο γρήγορα αποτελέσματα. Επιπλέον, τα ελεύθερα βάρη εξασκούν και την ισορροπία μας.
2ος γύρος – Κάψιμο θερμίδων

Ο νικητής – Ελεύθερα βάρη

Με τα ελεύθερα βάρη θα κάψετε περίπου 175 θερμίδες σε μισή ώρα, κάνοντας σετ με μικρά διαλείμματα (30») μεταξύ τους. Στα μηχανήματα, η αναμονή για το συγκεκριμένο  μηχάνημα και οι απαραίτητες ρυθμίσεις του, απαιτούν σαφώς λιγότερη ενέργεια και αν συνηθίζετε να πηγαίνετε στο γυμναστήριο τις ώρες αιχμής είναι πιθανό η «ωφέλιμη” ώρα σας να είναι πολύ λιγότερη απ’ όση νομίζετε.
3ος γύρος – Παράγοντας ανία

Ο νικητής – Ελεύθερα βάρη

Με τα ελεύθερα βάρη μπορείτε να εκτελέσετε μια μεγάλη ποικιλία ασκήσεων, απλά με 2 βαράκια. Με τα μηχανήματα γυμνάζετε αναγκαστικά μια συγκεκριμένη μυϊκή ομάδα.
4ος γύρος – Στοχευμένη άσκηση

Ο νικητής – Μηχανήματα αντίστασης

Τα μηχανήματα αντίστασης μπορούν να απομονώσουν μια συγκεκριμένη μυϊκή ομάδα, δίνοντας όγκο, σχήμα ή σύσφιξη εκεί ακριβώς που τη θέλετε.
5ος γύρος – Πιθανοί τραυματισμοί

Ο νικητής – Ελεύθερα βάρη

Με τα ελεύθερα βάρη συνήθως αγνοούμε την τεχνική της άσκησης με αποτέλεσμα κακή εκτέλεση και τραυματισμούς. Αντίθετα, τα μηχανήματα  μέσω του υδραυλικού συστήματος που διαθέτουν μειώνουν αισθητά τους κραδασμούς σε αρθρώσεις και τένοντες.
Τι να προτιμήσετε τελικά; Ένας συνδυασμός ανάμεσά τους, με τις ασκήσεις που θα σας δώσει ο προπονητής στο γυμναστήριο ή ο personal trainer, είναι το ιδανικό ώστε να μην βαριέστε και να εξασκείτε διαφορετικές μυικές ομάδες με διαφορετικούς τρόπους και να δείτε πιο γρήγορα το αποτέλεσμα.

Σπόροι τσία: Αδυνατίζουν, ανακουφίζουν από τη δυσκοιλιότητα και «κόβουν» την όρεξη!

 

Μοιραστείτε το!

Σχολιάστε το άρθρο Η άποψη του καθενός είναι ελεύθερη. ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα σχόλια σας, ΔΕΝ υιοθετούνται! Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση, θα είναι στη διάθεση οποιουδήποτε, παρουσιάσει έννομο συμφέρον!