My Style Rocks- Shopping Star: Ποιο κέρδισε τη «μάχη» της τηλεθέασης

3

Στην «αρένα» της τηλεθέασης μπήκαν για ακόμα ένα απόγευμα τα παιχνίδια μόδας του ΣΚΑΙ και του Star, με τα νούμερα να μοιράζονται. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, το Shopping Star ήρθε πρώτο την Τετάρτη στο γενικό σύνολο, με 15,1%, ενώ στο δυναμικό κοινό έκανε 14,3%.

Την ίδια ώρα, το My Style Rocks πήρε την πρωτιά στο δυναμικό κοινό με 17,5%, ενώ στο σύνολο σημείωσε 11,5%.

Μοιραστείτε το!

Σχολιάστε το άρθρο Η άποψη του καθενός είναι ελεύθερη. ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα σχόλια σας, ΔΕΝ υιοθετούνται! Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση, θα είναι στη διάθεση οποιουδήποτε, παρουσιάσει έννομο συμφέρον!

3 Σχόλια

  1. Ανώνυμος στο άρθρο

    αυτο με το δυναμικο κοινό ειναι η μεγαλυτερη μουφα και δεν το εξηγουν στον κοσμο επιτηδες για να νομιζει οτι σαρωσε ενα προγραμμα. το δυναμικο κοινο ειναι το ποσοστο επι του ποσοστου, δηλαδη τριχες. για να εχει αξια θα πρεπει να ειναι πανω απο 50-60% να πεις οκ ειχε τεραστια συσπειρωση το προγραμμα κι ας είχε λιγους τηλεθεατες. το 17% του μαι στιλ ροκς οταν κανει 11% γενικο ειναι το απολυτο τιποτα.

  2. Ανώνυμος στο άρθρο

    σημερα το τιβινεα ειχε γκαλοπ «ποια νουμερα κοιταζετε τα γενικά ή τα δυναμικα». λες εχει καμια αξια ποια κοιταζουμε εμεις. το θεμα ειναι ποια κοιταζουν οι διαφημιστικές ρε δημοσιογραφαρα

    • Ανώνυμος στο άρθρο

      Πριν ένα η δύο χρονια τα υποτιμουσε κ τα απαξιωνε τα δυναμικά είχαν γράψει κ δεν τους έδιναν σημασία.τώρα κάνουν κ γκάλοπ;;