Πώς θα γίνεις πρωινός τύπος

0

Θα ήθελες να σηκώνεσαι από το κρεβάτι σου με ευχαρίστηση, να απολαμβάνεις το πρωινό σου και να ξεκινάς την ημέρα σου χαρούμενη. Μόνο που δεν αισθάνεσαι και τόσο πρωινός τύπος. Στην πραγματικότητα όμως είναι όλα θέμα συνήθειας και κάποιων μικρών αλλαγών στην καθημερινότητά σουΞεκίνα από το βράδυ: Αυτή η συμβουλή μπορεί να κάνει τη διαφορά και να σε απαλλάξει από το άγχος του πρωινού και τις αναποδιές που προκύπτουν σε όλες μας όταν βιαζόμαστε. Προσπάθησε να ολοκληρώσεις το μεγαλύτερο μέρος της πρωινής ρουτίνας αποβραδίς – είτε αυτό σημαίνει να πλύνεις τα πιάτα είτε να ετοιμάσεις το μεσημεριανό φαγητό σου. 

Μείωσε το χάσιμο χρόνου: Αυτά τα λεπτά που περνάς ψάχνοντας τα κλειδιά σου, αναζητώντας τα γυαλιά ηλίου σου ή προσπαθώντας να θυμηθείς που άφησες τα δαχτυλίδια σου δεν είναι παρά χάσιμο χρόνου όταν έχεις ήδη αργήσει. Φτιάξε ένα μέρος όπου θα έχεις συγκεντρωμένα όσα χρειάζεσαι καθημερινά μαζί σου – όπως μία κλειδοθήκη δίπλα στην πόρτα και ένα πιατάκι στο κομοδίνο για τα κοσμήματά σου. Έτσι, δεν θα χρειαστεί να ξαναψάξεις ποτέ την τελευταία στιγμή. 
Στρώσε το κρεβάτι: Υπάρχει μια ωραία αίσθηση ολοκλήρωσης που έρχεται με το στρώσιμο του κρεβατιού. Μόλις το κάνεις, έχεις λιγότερες πιθανότητες να ξαπλώσεις ξανά ή να καθίσεις μέχρι το βράδυ. Δεν χρειάζεται να το φορτώσεις με διακοσμητικά μαξιλάρια, αρκεί ένα περιποιημένο στρώσιμο.
Επίλεξε μία ευχάριστη μυρωδιά: Είτε πρόκειται να κάνεις 10 λεπτά yoga, είτε απλά να περιποιηθείς το πρόσωπό σου και να κάνεις το μακιγιάζ σου, αφιέρωσε λίγα δευτερόλεπτα για να αναψείς ένα κερί με ευχάριστη μυρωδιά. Θα κάνει ακόμα και την πιο βαρετή Δευτέρα να μοιάζει λίγο διαφορετική. Μία ακόμα καλύτερη ιδέα είναι να χρησιμοποιείς αιθέρια έλαια ώστε να μην αγχώνεσαι για το αν έσβησες το κερί φεύγοντας. 

Μοιραστείτε το!

Σχολιάστε το άρθρο Η άποψη του καθενός είναι ελεύθερη. ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα σχόλια σας, ΔΕΝ υιοθετούνται! Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση, θα είναι στη διάθεση οποιουδήποτε, παρουσιάσει έννομο συμφέρον!