Συναισθηματικό φαγητό: 5 άλλες δραστηριότητες για να μην υποκύψεις ξανά

0

Πολλές είναι οι φορές που το άγχος και η πίεση σε οδηγούν στο να «ξεσπάσεις» στο φαγητό, καταναλώνοντας μεγάλες ποσότητες και ανθυγιεινά γεύματα. Chips, γλυκά ή junk food είναι μερικές από τις επιλογές σου όταν το συναισθηματικό φαγητό σου «χτυπά την πόρτα».

Η κατάσταση αυτή μπορεί να σε κάνει να νιώσεις χαρούμενη για τη στιγμή εκείνη, όμως στη συνέχεια, έρχονται οι τύψεις για τις περιττές θερμίδες που κέρδισες αλλά και το κακό που έκανες στον οργανισμό και την υγεία σου.

Πώς θα καταφέρεις να διαχειριστείς την κατάσταση αυτή την επόμενη φορά; Παρακάτω θα βρεις πέντε άλλες δραστηριότητες που θα σε βοηθήσουν να ξεπεράσεις την τάση σου για φαγητό χωρίς να πεινάς.

Μοιραστείτε το!

Σχολιάστε το άρθρο Η άποψη του καθενός είναι ελεύθερη. ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα σχόλια σας, ΔΕΝ υιοθετούνται! Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση, θα είναι στη διάθεση οποιουδήποτε, παρουσιάσει έννομο συμφέρον!