Τα καλύτερα και τα χειρότερα ροφήματα για αδυνάτισμα

0

Το να κόψεις τη συνήθεια της… υγρής ζάχαρης είναι ίσως ο πιο εύκολος δρόμος για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά. Ξέρεις ποια είναι τα καλύτερα ροφήματα για αδυνάτισμα;
Πρέπει να το παραδεχτείς: η διατροφή σου είναι υγρή και ζαχαρένια! Όχι, δε μιλάμε για τα πατατάκια που τρως αντί για δείπνο κάποιες ημέρες. Εννοούμε τις 400 θερμίδες κατά μέσον όρο την ημέρα που πίνεις με το… καλαμάκι. Μελέτη στην επιθεώρηση American Journal of Clinical Nutrition έδειξε ότι περίπου το 37% των συνολικών ημερήσιων υγρών θερμίδων προέρχονται από ροφήματα με ζάχαρη.

Ροφήματα για αδυνάτισμα που μπορείς να πιεις άφοβα:
– Τσάι

Είναι το πιο δημοφιλές ρόφημα μετά το νερό παγκοσμίως. Δεν έχει θερμίδες, ενώ σε μελέτες έχει διαπιστωθεί ότι οι ενώσεις που εντοπίζονται στο πράσινο τσάι, γνωστές ως κατεχίνες, επιταχύνουν το μεταβολισμό μέχρι και για 24 ώρες – βοηθώντας σε να κάψεις περισσότερες θερμίδες. Όταν όμως προσθέτεις ζάχαρη, μειώνεις αυτά τα οφέλη για την υγεία σου.
– Καφές

Ο σκέτος είναι γεμάτος αντιοξειδωτικά και σχεδόν χωρίς θερμίδες. Εάν όμως σου αρέσει με ζάχαρη, καταναλώνεις 206 περισσότερες θερμίδες κατά μέσον όρο την ημέρα από αυτούς που τον πίνουν σκέτο. Δεν είσαι έτοιμη να αποχωριστείς τον καφέ με ζάχαρη και γάλα; Δοκίμασε σκέτο εσπρέσο ή γαλλικό καφέ με άπαχο γάλα. Εάν δε νιώθεις απόλαυση χωρίς γάλα και ζάχαρη, πρόσθεσέ τα σε μικρές ποσότητες ή προτίμησε εκδοχές με χαμηλά λιπαρά.
– Νερό

Ο καλύτερος φίλος στη δίαιτα! Κι αυτό γιατί δαμάζει τις λιγούρες. Η δίψα συχνά μεταμφιέζεται σε πείνα, γιατί και οι δύο ελέγχονται από τον υποθάλαμο του εγκεφάλου. Εάν δεν ουρείς κάθε 2-3 ώρες, μάλλον έχεις ανάγκη για ενυδάτωση. Προσπάθησε να πίνεις 9 ποτήρια νερό των 225 ml την ημέρα. Επιπλέον, το νερό διώχνει το πρήξιμο. Όσο πιο αφυδατωμένη είσαι τόσο περισσότερο ο οργανισμός σου θα συγκρατεί νερό ώστε να εξασφαλίζει τη σωστή λειτουργία των νεφρών. Ο καλύτερος τρόπος για να διώξεις το πλεονάζον νερό είναι να πίνεις περισσότερο!

 

Και τα ροφήματα που έχουν θερμίδες:
– Γάλα
Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Τενεσί διαπίστωσαν ότι 3 μερίδες γαλακτοκομικών με χαμηλά λιπαρά την ημέρα ενδέχεται να οδηγήσουν σε απώλεια βάρους της τάξης του 10% ή και μεγαλύτερη. Τα γαλακτοκομικά περιέχουν ασβέστιο και το αμινοξύ λευκίνη, που μαζί προωθούν την καύση λίπους. Προτίμησε, όμως, άπαχο ή ημιάπαχο αγελαδινό γάλα και light γάλα σόγιας, αλλιώς οι θερμίδες προστίθενται γρήγορα.

Αλκοόλ
Ένα ποτήρι κρασί μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης παθήσεων της καρδιάς, όμως το αλκοόλ έχει πολλές θερμίδες και μπορεί να σου ανοίξει την όρεξη. Επιπλέον, αυτές δεν μπορούν να αποθηκευτούν στο σώμα και πρέπει να χρησιμοποιηθούν αμέσως. Ως αποτέλεσμα, ο οργανισμός σταματά να καίει λίπος μέχρι να επεξεργαστεί το αλκοόλ – περίπου μία ώρα για κάθε ποτό. Τα περισσότερα κρασιά περιέχουν 100 με 120 θερμίδες το ποτήρι, αλλά μπορείς να τις μειώσεις προσθέτοντας σόδα και πάγο.

 
Χυμός
Αφού προέρχεται από φρούτα, λογικά είναι υγιεινός, σωστά; Όχι και τόσο. Πολλοί χυμοί έχουν πρόσθετα σάκχαρα. Επιπλέον, είναι πάντα καλύτερα να τρως ολόκληρο το φρούτο. Ένα μέτριο πορτοκάλι έχει μόνο 59 θερμίδες και φυτικές ίνες. Ένα ποτήρι 225 ml χυμό πορτοκάλι έχει 110 θερμίδες και καθόλου φυτικές ίνες. Για να τον κάνεις πιο υγιεινό, αραίωσέ τον με νερό.

 
– Αναψυκτικό διαίτης
Μπορεί να μην αυξάνει τα κιλά άμεσα, αλλά σε νέες έρευνες από το Πανεπιστήμιο Purdue υποστηρίζεται ότι αυτά τα ροφήματα με τεχνητές γλυκαντικές ουσίες μπορεί να μπερδέψουν την ικανότητα του εγκεφάλου να μετρά την πρόσληψη θερμίδων. Εάν τα πίνεις συχνά, θα αρχίσεις να θέλεις περισσότερα γλυκά.
 Κι ένα έξυπνο τρικ: Ανάμειξε 120 ml από τον αγαπημένο σου χυμό με 1 λίτρο νερό. Θα έχεις όλη τη γεύση με λιγότερες θερμίδες.

Μοιραστείτε το!

Σχολιάστε το άρθρο Η άποψη του καθενός είναι ελεύθερη. ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα σχόλια σας, ΔΕΝ υιοθετούνται! Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση, θα είναι στη διάθεση οποιουδήποτε, παρουσιάσει έννομο συμφέρον!