25/09/2014 - 16:24

Έκθεση-κόλαφος: 2,5 εκατ. Έλληνες ζουν με λιγότερα από 432 ευρώ το μήνα

Στοιχεία που σοκάρουν αναφορικά με την κατάσταση της χώρας αναφέρονται  στη νέα ενδιάμεση Έκθεση του Γραφείου Προϋπολογισμού του Κράτους στη Βουλή, στην οποία σημείωνεται μεταξύ άλλων ότι 6,3 εκατομμύρια Έλληνες πλήττονται από τη φτώχεια.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που υπάρχουν στην Έκθεση, 2,5 εκατομμύρια άτομα στη χώρα βρίσκονται κάτω από το χρηματικό όριο της σχετικής φτώχειας, με βάση το εισόδημα του μεσαίου νοικοκυριού. Το 2013 το όριο φτώχειας ήταν 432 ευρώ το μήνα για ένα άτομο και 908 ευρώ για μια τετραμελή οικογένεια. Επιπλέον, 3,8 εκατομμύρια άτομα βρίσκονται σε κίνδυνο φτώχειας λόγω υλικών στερήσεων και ανεργίας.

Οι συντάκτες της Έκθεσης εκτιμούν ότι η παρατεταμένη οικονομική κρίση έχει οδηγήσει την Ελλάδα στην τέταρτη χειρότερη θέση μεταξύ των 35 χωρών της ΕΕ με βάση τους δείκτες ευημερίας και ποιότητας ζωής, χειρότερα ακόμα και από την Τουρκία.

«Η Ελλάδα σύμφωνα με την Eurostat βρίσκεται στην χειρότερη θέση στην Ε.Ε. των 28 κρατών μελών όσον αφορά τον κίνδυνο φτώχειας» επισημαίνει η Έκθεση. Παράλληλα τονίζεται πως αντίθετα με άλλες Ευρωπαϊκές χώρες, οι οποίες εφαρμόζουν προγράμματα αντιμετώπισης των κοινωνικών ανισοτήτων, η Ελλάδα, που αντιμετωπίζει οξύτατα φαινόμενα ακραίας φτώχειας και κοινωνικού αποκλεισμού, βραδυπορεί.

«Η ζήτηση για κοινωνική μέριμνα από την πλευρά των πολιτών είναι έντονη, ενώ η προσφορά από το κράτος χαρακτηρίζεται από αποσπασματικότητα και διοικητικές δυσλειτουργίες. Έτσι, το δίχτυ κοινωνικής ασφάλειας χαρακτηρίζεται από αναποτελεσματικότητα, ενώ παράλληλα δεν προβλέπεται αναπλήρωση των εισοδηματικών απωλειών από την οικονομική ύφεση στο άμεσο μέλλον», αναφέρει η έκθεση.



Σχολιάστε το άρθρο

ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα σχόλια σας, ΔΕΝ υιοθετούνται! Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση, θα είναι στη διάθεση οποιουδήποτε, παρουσιάσει έννομο συμφέρον!

i25/04/2017 - 18:34:58

Χρειάζεστε ένα δάνει; Ή χρειάζεστε ένα δάνει για να εξφλήσετε τ ή τυς λγαριασμύς σας δεν ανησυχείτε πια, και αν ναι, επικινωνήστε μαζί μας απευθείας στ: iii001@i. όνμα:.... Δάνει Πσό πυ απαιτείται:

βάσια26/09/2014 - 13:43:04

δεν καταλαβαινω το περιεργο, που σοκαρε. Αυτος ειναι ο βασικος μισθος σε 8ωρο. Αυτον που ψηφισαν για να εχουμε.. Σε 4ωρο ειναι τα μισα σχεδον. Και αυτοι @@@ παιρνουν υποτιθεται οτι ειναι προνομιουχοι, μιας και εχουν δουλεια.

ωιμε26/09/2014 - 08:52:27

αθηνα το "κ.ωλοι" γραφεται με ω.Να γραφουμε την επωνυμια τους χωρις ορθογραφικα παρακαλω...

same26/09/2014 - 02:31:56

Να δω μετα που θα μπαινετε να βγαζετε ειδησεις. Ολοι οι ματσο θα εχουν ενα fb για την πλεμπα οπου θα φαινονται αψογοι και ενα πριβε οπου θα ξ εσαλωνουν.

αθηνά26/09/2014 - 02:03:41

ΜΜ βαλε μια αναρτηση για το fb των πλουσιων που θα πρεπει να δινεις 9 χιλιαδες ευρω για να γραφτεις. Ετσι δεν θα ερχονται οι πλουσιοι κ ο λ ο ι σε συγχρωτισμό με τους φτωχους.

αθηνά26/09/2014 - 01:58:39

Και εγω ειμαι ανεργη με χαμηλο εισοδημα απο ενα νοικι. Ομως επειδη και πριν την κριση ζουσα λιτα δεν εχω μεγαλη διαφορα. Η δυστυχια λενε αντεχεται καλυτερα οταν δεν εισαι ο μονος δυστυχισμενος

Επισης26/09/2014 - 00:21:11

Οι μισοι απο αυτους τα κρυβουν κ δηλωνουν φτωχοι

απορων25/09/2014 - 23:37:05

Εσυ γιατί έχεις κόλλημα με τη σουσου τη ζηλεύεις;

Σουσού25/09/2014 - 23:24:25

xazes να ζητατε αποδειξη ειδικα απο κομωτηρια ελεος τιποτα δεν δηλονουν εγω πανταα ζηταω

δψσα25/09/2014 - 23:20:13

δεν πιστευω ότι ισχυουν αυτά τα ποσοστα παντως.μη κοιτατε τι δηλωνει ο κοσμος.και μαυρο χρημα υπαρχει πολύ (ιδιαιτερα πχ και δεν κοβουν αποδει@@@ις-εμενα στο κομμωτηριο δεν κοβουν, στη λαικη δεν κοβουν, στα τουριστικα στα νησια δεν κοβουν, οι υδραυλικοι δεν κοβουν κτλ)και πολλους τους συντηρουν οι γονεις που τσονταρουν από πισω.βεβαια οσο περνανε τα χρονια ότι υπαρχει στην ακρη θα μειωνεται..πρεπει κανεις να κινηθεί μηνιαια να αυξησει εισοδημα

ναι25/09/2014 - 23:17:35

ναι βγαζουν και τα ιδιαιτερα και οι νυχουδες και τα μαλλια αλλα ολη μερα εισαι στη γυρα για να τα μαζεψεις..εκτος αν επιλεκτικα πεις καποια απογεύματα δουλευω μονο να βγαζω άλλο ένα 1000αρικο

οχι25/09/2014 - 23:16:15

όχι σας λεω μονο αυτος που βγαζει τα 1000 ευρω το μηνα σπαταλαει 30 ωρα τη μερα πες(οι αλλοι 2 δεν κανουν τιποτε, ουτε δευτερολεπτο)

...25/09/2014 - 23:15:08

Κ οι νυχουδες βγαζουν πολλα αν @@@ρουν κ κομμωτικη τρελα φραγκα

...25/09/2014 - 23:14:02

Παντως αυτο με το στοιχημα ειναι γαματο γνωστος μου επαιζε ισοπαλιες στο μουντιαλ κ εβγαλε 2500

Μηπως25/09/2014 - 23:13:36

Μηπως εισαι κομωτρια κατ οικον?Καμμια δεν δινει αποδειξη και βγαζουν τρελα λεφτα.Ολα μαυρα.

οχι25/09/2014 - 23:09:58

ουτε τζόγος, ουτε ιντερνετ..

Σνιφ25/09/2014 - 23:08:08

Ασε καταλαβα τζογαρεις παιζεις στοιχημα ομαδες ολο ισοπαλιες

ςσσ25/09/2014 - 23:07:29

η ελλαδα της αναπτυξης αισχος που μας φεραν σε αυτην την κατασταση τσιπα δεν εχουν και μιλουν

225/09/2014 - 23:06:12

μηπως εχει σχεση με το ιντερνετ;

χσ25/09/2014 - 23:00:33

ρε παιδια σας λεω δεν εχει άλλη παρανομια εκτος από μαυρα λεφτα..δεν είναι ναρκωτικα, ουτε βίζιτες, ουτε λαθρεμποριο, ουτε Human trafficking ουτε προστασια μαγαζιων ουτε τιποτε τετοιο..δεν μπορω να πω περισσοτερα αν και οσοι είναι μεσα σε αυτό το επαγγελμα θα καταλαβουν γιατι φετος εμαθα ότι ολοι το κανουν (με λιγοτερη/μεγαλυτερη επιτυχια) αλλα ολοι.γιαυτο λεω..ολοι αυτοι εχουν κανει την τυχη τους

;;25/09/2014 - 22:56:55

Βιζιτες;;

γεδ25/09/2014 - 22:49:11

τοτε θα σου κατασχεσουν το σπιτι..δεν μπορω να πιστεψω ότι δε σε βοηθουν οι γονεις και ζειτε με 500 ευρω.ειπαμε δεν είναι παρανομο..δεν μπορω να πω συγκεκριμενα.@@@ρω και έναν άλλο που είναι στο ιδιο επαγγελμα και βγαζει δισεκατομμύρια μαυρα..ουτε που φανταζεστε τι γινεται@@@και εγω εμεινα όταν τα εμαθα@@@γενικα είναι να χωθεις αυτό εχω καταλαβει

ε25/09/2014 - 22:46:18

απο εναν ανεργο δεν μπορουν να παρουν τιποτα.και δεν ειναι ανευθυνοτητα,απλα δεν περισσευουν για το αντισυνταγματικο χαρατσι.οσο για το σχολειο,ενα καρο λεφτα θελεις για τσαντες,τετραδια,πα@@@σια,ρουχα κοκ.Για βαλτα κατω,δεν βγαινεις με τιποτα

τι κανει25/09/2014 - 22:44:23

πουλαει ναρκωτικα;

λυση25/09/2014 - 22:41:25

@@@ρω έναν που βγαζει μαυρα 3.000 το μηνα μονο από μια πηγη χωρις να κανει απολυτως τιποτε ουτε να ασχολειται ένα δευτερολεπτο..τη δουλεια του τη βγαζει ενας άλλος που παιρνει μαυρα 1000 και το μεγαλυτερο κερδος το εχει ενας τριτος που παιρνει 8000..μονο από τη δουλεια αυτου που παιρνει το 1000..δεν είναι παρανομο..η μονη παρανομια είναι το μαυρο χρημα (που το δινει στους αλλους δυο αυτος με τα 8000)και αυτό μονο από μια πηγη..αν χωθεις σε τιποτε τετοιο δηλαδή, μαυρα, @@@κουραστα πολλα λεφτα..

μια λυση25/09/2014 - 22:34:45

όπως καταλαβαίνετε η λυση είναι να βγαζετε μαυρα

σφσ25/09/2014 - 22:34:08

ποιο σχολειο θελει λεφτα για να το στειλεις όταν είναι δημοσιο? σιγουρα σας δινουν λεφτα οι γονεις αρα δε ζειτε με 500 ευρω..κακαως δε τα πληρωνεις..είναι ανευθυνοτητα..εχεις και παιδι..που @@@ρεις αν δε μπεις φυλακη, σου κατασχεσουν σπιτι κτλ?

ετσι25/09/2014 - 22:30:12

εμεις την βγαζουμε με 500ε/μηνιαιως και με ενα ανηλικο παιδι.Αλλα ας ειναι καλα το κρατος(ειρωνεια) που μας εδωσε το μερισμα και ενα μικρο επιδομα και μπορεσαμε και στειλαμε το παιδι σχολειο,γιατι αλλιως αγραμματο θα ηταν..,Οσο για χαρατσια,ενφια...τι ειναι αυτα;αα δεν πληρωνω δεν πληρωνω.

Ελεος25/09/2014 - 22:24:23

τα 1000 ε το μηνα ειναι μισθος πεινας κ κοροιδιας δεν φτανουν ουτε για σερβιετες

JKL25/09/2014 - 22:23:44

Καλα ρε σεις καθεστε και πιανετε κουβεντα με τη "Μανετα" που ολοι @@@ρουμε οτι ειναι ενας απελπισμενος γκεουλας που τρολλαρει? Και απ'οτι φαινεται καταφερε το σκοπο του, να αποπροσανατολισει δηλαδη την κουβεντα και να ασχολειστε μαζι του. Μην του απαντατε και αφηστε τον να γραφει τις μ.αλακιες του.

3525/09/2014 - 22:18:26

για μαθετε μερικοι ποσο καλα ηλεκτρικα προιοντα βγαζαμε καποτε,στο πλυσταριο του σπιτιου μου υπαρχει ψυγειο izola και ηλεκτρικη κουζινα eskimo των γονιων μου μ εμαγιε που δεν εχει παθει τιποτα και λειτουργουν, πρεπει να ειναι πανω απο 30 χρονων.ποιο προιον γερμανικο σημερινο αντεχει 30-35 χρονια ολα εχουν ημερομηνια ληξης το πολυ 10 χρονια για να γινεται κα@@@λωση.ειχαμε φτασει στο σημειο να εξαγουμε μεχρι και πολεμικο υλικο .ο ανταγωνισμος ομως φοβερος η γερμανικη η ιταλικη,η γαλλικη πολυ μεγαλες αγορες φυσικο κι επομενο οι ελληνικες βιομηχανιες σιγα σιγα να κλεισουν.ολα εξαρτονται απο το μεγεθος της αγορας που εχεις και τι εξαγωγες θα κανεις,μεσα στην ΕΕ ημασταν καταδικασμενοι εκ των προτερων.το ανεκδροτο που λεγαμε στην αρχη οτι οι ελληνες θα γινουν τα γκαρσονια της ευρωπης και γελαγαμε εγινε πραγματικοτητα.

Μανέτα25/09/2014 - 22:18:11

Ποια με μιμείται πάλι??

Μανέτα 25/09/2014 - 22:16:48

Ναι κούκλα μου, εχω έναν προισταμενο πασοκατζή και αναγκάζομαι... δεν το θέλω

α25/09/2014 - 22:15:12

τι εξτρα; πεολ.....;;;

@22:09:3725/09/2014 - 22:14:39

Πολύ τυχερά σήμερα είναι τα σπίτια που εξασφαλίζουν 2000 το μήνα...

Μανέτα25/09/2014 - 22:14:32

Αχ, το ξέρω, κούκλα μου, συνέχεια οικειοποιούνται τα νικ εδώ μέσα. Και το δικό μου άπειρες φορές το έχουν χρησιμοποιήσει@@@@@@@@@

ωψδσ25/09/2014 - 22:13:24

μια χαρα είναι η μανετα..πολύ θα θελατε να ήσασταν στη θεση της..@@@κινάς με το 1000 και μετα αν μπορεις κανεις εξτρα πραγματα

Μανέτα25/09/2014 - 22:13:22

Δεν το καυχιέμαι, αλλά δε μου κακόπεσε κιόλας. Η δουλειά είναι μια χαρά, δε σκάβω και στο μετρό...

Σουσού25/09/2014 - 22:13:08

@Μανέτα, δεν σε βρίζουμε εμείς κάποιος χρησιμοποιεί τα νικ και των δυο και προκαλεί μπάχαλο. Να μην απολογείσαι σε κανένα για τη δουλειά σου. Καληνύχτα σε όλους.

νβωφ25/09/2014 - 22:12:22

για μενα καλο είναι να βγαζουν μίνιμουμ 4000 και οι δυο..πως θα αλλα@@@ις αυτοκινητο όταν μια βλακεια εχει 15.000? πως θα σπουδασεις παιδια αν περασουν άλλη πολη? κτλ κτλ..δε @@@ρω πως ζουν αυτοι με τα 500 ευρω..προφανως οι γονεις τους

ο ηλιθιος25/09/2014 - 22:12:21

τζοι το γνωστο φασισταπιό του φρι, καλωστονε κι΄ας αργησε.

....25/09/2014 - 22:11:31

Μανέτα πήρες μεταπτυχιακό για να μπεις στο δημόσιο και να πληρώνεσαι 1000€ μονο;Μα αρέσει που το καυχιέσαι κιόλας.

Μανέτα25/09/2014 - 22:10:49

Αφού τέτοια πιστεύεις ότι σου αξίζουν, κορίτσι μου, κάτσε με τη σκούπα σου να σε ταϊζει και να σε κάνει ό,τι θέλει ο αντρούλης σου. Εγώ προτιμώ να είμαι ανεξάρτητη και να έχω τα δικά μου χρήματα, μην έχοντας ανάγκη κανένα. Κατάλαβες, νοικοκυρούλα?

δε φτανουν25/09/2014 - 22:10:46

κοιτα μια χαρα είναι 1000 ευρω στο δημοσιο..λεει ηλιοθιοτητες η άλλη..να παιρνεις 1000 και να σου φερνει και ο αντρας δε λεω..αλλα παλι δε φτανουν κατ εμε

ειναι δυνα25/09/2014 - 22:09:37

ρε παιδια συγγνωμη κιολας..θεωρείτε ότι μια οικογενεια με 2 παιδια βγαινει με 2000 των γονιων?γιατι εγω νομιζω δε βγαινει..ιδιως αν εχεις νοικι/δανειο/ενφια..το σουπερμάρκετ είναι 100 τη βδομαδα..οπυ και να πας η ζωη είναι πανακριβη..τα ακτοποικα 500 ευρω να πατε οικογενειακα..τα φροντιστηρια πααιδων κτλ..

ελεος25/09/2014 - 22:09:06

ασε μας μωρη, αμα είναι να παιρνεις μεταπτυχιακα για να καταντας στο δημοσιο με 1000 ευρω, καλυτερα με το σφουγγαροπανο και να μου τα φερνει ο αντρας

Μανέτα25/09/2014 - 22:06:15

Λοιπόν, δε θα απολογηθώ σε κάθε κυράτσα που που έχει βαλτώσει στο σπίτι με το @@@σκονόσπανο και τη σφουγγαρίστρα...σπούδασα, έκανα μεταπτυχιακό και μπήκα με την αξία μου στο Δημόσιο@@@@@@

JOY25/09/2014 - 22:04:17

Γνωστό κομματοσκυλο η Μανετα.

Love25/09/2014 - 22:03:13

Πωπω ζηλια

...25/09/2014 - 22:02:36

Μπορεις

Μανέτα25/09/2014 - 22:02:20

Διορίστηκα μέσω ΑΣΕΠ, κοπέλα μου, με διαγωνισμό μπήκα@@@@@@@@@

Love25/09/2014 - 22:02:11

Τα 1000 που παιρνει η Μανετα ειναι λιγα κ δυσαναλογα προς την ακριβεια κ ακομη πιο λιγα τα 500 οσοι τα παιρνουν δεν μπιρεις να ζησεις αξιοπρεπως

Μανέτα25/09/2014 - 22:01:07

Για να σου πω, κορίτσι μου, μάζεψε το στόμα σου και...τα κόμπλεξ σου, σε παρακαλώ. Τη δουλειά που πρέπει να βγάλω τη βγάζω και με το παραπάνω. Αμείβομαι σύμφωνα με τους νόμους, εντά@@@ι? Άντε πια.

Σουσού25/09/2014 - 22:00:26

1000 μουτζες για τη μανετα

δ25/09/2014 - 22:00:01

πεσ μασ μανετα ποιος σε εχωσε στο δημοσιο?

Μανέτα25/09/2014 - 21:59:19

Ούτε κάνω επίδειξη πλουτισμού, την αλήθεια λέω. Να το παίξω φτωχατζού χωρίς λόγο? Δεν κατάλαβα..

αα25/09/2014 - 21:58:55

τρελανε μας μανετα δημοσιο κοπροσκυλο , για να παρουμε 1000 στον ιδιωτικο πρεπει να δουλευεις 12ωρα εσυ 12 ωρα φανταζομαι ολη τη εβδομαδα δουλευεις

Μανέτα25/09/2014 - 21:58:14

Είπα εγώ ότι δε μου αρέσουν μωρή? Μια χαρά είναι, είπα ότι είναι Δημόσιο οπότε μη συγκρίνεις με τα ιδιωτικά στάνταρ.

προκαλεις25/09/2014 - 21:56:46

Μανετα κανεις επιδειξη πλουτισμου και η love δεν τα σηκωνει κατι τετοια

α25/09/2014 - 21:56:12

1000 eyr@@@ kai δεν σου αρεσουν κιολας? δηλαδη πιστευεις οτι δουλευεις τοσο πολυ που θα επρεπε να περνεις παραπανω

Μανέτα25/09/2014 - 21:53:14

Γύρω στο χιλιάρικο, κορίτσι μου, 900 έχω βασικό και κάτι επιδοματάκια έξτρα που παίρνω πλησιάζω το χιλιάρικο. Αλλά είμαι και στο Δημόσιο εγώ, μη συγκρίνεις...

δ25/09/2014 - 21:51:58

εσεις ποσα βγαζετε το μηνα?

Σνιφ25/09/2014 - 21:12:42

Το καθεστως σημερα ονομαζεται τυραννια ανατρεξτε στη σημασια του ορου κ θα αντιληφθειτε οτι κ στη χουντα τα τραγικα που συμβαινουν σημερα ουδεποτε συνεβησαν αν εξαιρεσεις τη βια που μεταχειριζονται κ για την οποια καταποντιςτηκαν στα υπολοιπα συμφωνει καθε πολιτης εθνικοφρων κ τιμιος

τιγρης 25/09/2014 - 20:30:41

19,30ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΖΗΣΑ ,ΜΙΚΡΟς ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΤΕΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΟ ,, ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟς , ΤΟ ΛΑΘΟς ηΤΑΝ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ 5,6 ΧΙΛΙΑΔΕς ΑΡΙΣΤΕΡΟΥς ΣΕΣΥΜΑσμενους απο την προηγουμενη δημοκρατικη κυβερνηση του βασιλια ,καραμανλη,αντρεα και του αποστατη , αυτοι σημερα εστειλαν στον αλλο κοσμο τοσες χιλιαδες ελληνες ποιος θα τους δικασει και ποτε

εγω25/09/2014 - 20:14:55

19.30 εισαι για πολλες κλωτσιες'αν θεωρεις οτι ζεις σε δημοκρατια.θα δικαιωθεις αν εργαζεσαι και σου χρωστουν δεδουλευμενα;η θα προστστευτει ο εργοδοτης σου;εχεις αγαθα της περιθαλψης η της παιδειας απ την πολιτεια;πληρωνες ενφια στη χουντα βρε μπαζο;για να εχεις στεγη;

Τραγικο25/09/2014 - 19:36:10

Εξαλλου οπως φανηκε περιτρανα ιδεολογιες κ ιδανικα δεν υπαρχουν εδω κ μερικες δεκαετιες το κεφαλαιο κ η πλουτοκρατια του 10 τοις εκατο διοικει τον κοσμο

Τραγικο25/09/2014 - 19:34:16

Μα ακους τι λες εννοειται πως ειμαστε ολοι πειραματοζωα @@@ρουμε προσωπικα κανενα τους κ τις αγνες προθεσεις του τι ειπες τωρα εννοειται οτι ψηφιζω διαφορετικα καθε φορα αν κρινομενοι εκ του αποτελεσματος παραβαινουν υποσχεσεις για κοινωνικες παροχες συνοχη κ αξιοπρεπεια

...................25/09/2014 - 19:30:02

Δεν το πιστεύω ότι υπάρχουν άνθρωποι που στηρίζουν τους νεοναζί και αναπολούν την χουντα......

λολ25/09/2014 - 19:23:52

με την ιδια λογικη να ψηφισουμε και χρυση αυγη "δεν @@@ρω τι ... θα κανει ΘΕΛΩ μονο να μπουνε φυλακη ΟΛΟΙ τους ειναι ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ κ αν η Χ.Α πουλησει τρελα την αλλη τετραετια αλλον." ΧΑΧΑΧΑΧΑ Απλουστατο....

*25/09/2014 - 19:22:47

που τ.α.ζει

*25/09/2014 - 19:21:59

*@@@ζει*

κωμικο25/09/2014 - 19:20:53

@Τραγικο, η λογικη σου με τρομαζει, τι ειμαστε καλε; πειραματοζωα; να ψηφιζουμε τον καθε μλκα @@@ζει; εισαι με τα καλα σου; ψυχραιμια κι εγω υποφερω αλλα δεν ειναι λυση ο τσιπρας που λεει ανυποστατα πραγματα που βρισκουν απηχηση μονο στους αμορφωτους και στους αρστεριζοντες που παντα "φταινε" οι αλλοι και ποτε οι ιδιοι

πανθηρας25/09/2014 - 19:16:39

συμφωνω τιγρη, για τις λεπτομερειες που ανεφερες δεν ειμαι ενημερη αλλα εσυ κατι παραπανω θα ξ.ερεις για να τα λες

Τραγικο25/09/2014 - 19:15:17

Παιδια για να καταλη@@@ι καπου αυτος ο σχολιασμος ας παρουμε ολοι απο κοινου μια αποφαση να μην ξαναψηφισει ΚΑΝΕΙΣ αυτα τα 2 κομματα κ τις συνιστωσες τους (ποταμι, τζημερο, λαος, δημαρ) ας ψηφισουμε για αλλαγη τον ΣΥριζα δεν @@@ρω τι ... θα κανει ΘΕΛΩ μονο να μπουνε φυλακη ΟΛΟΙ τους ειναι ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ κ αν ο Συριζα πουλησει τρελα την αλλη τετραετια αλλον. Μονο αυτη η επιλογη υπαρχει επισης στηριζω ΑΝΕΛ για τους αγωνες τους κ τη μαχητικοτητα τους

τιγρης 25/09/2014 - 18:41:03

πανθηρα ,,η αληθεια ειναι οτι οι κυριοι της μεταπολιτευσης για να ριξουν την χουντα εδωσαν γη και υδωρ εκει που παραθεριζαν ανταλαξαν την σταδιακη κατασστροφη της ελλαδος με ανταλαγμα την εξουσια το βλεπεις αυτο και σημερα ο προθυπουργος μετα προεδρος,,ειμασταν αυταρχες και ουτε βρακι δεν βγαζουμαι σημερα ,,, ψα@@@ ποτιστικη μηχανη μαρκοτσι ποτιζες 100στρεματα βαμπακι με 100λιτρα πετρελαιο ,σημερα θες 4,5οοευρο ρευμα , οπλα fn fal 7,62παραγωγη της πυρκαλ [μποδοσακη ] σημερα εχουμε στο στρατο σχεδον αεροβολα , θα δουμαι και πολυ χειροτερα και συντομα

ελεος25/09/2014 - 18:39:51

ρε παιδια τι λεμε? @@@ρετε τι μαυρο χρημα κυκλοφορει? ελεος

τιγρης 25/09/2014 - 18:38:39

πανθηρα ,,η αληθεια ειναι οτι οι κυριοι της μεταπολιτευσης για να ριξουν την χουντα εδωσαν γη και υδωρ εκει που παραθεριζαν ανταλαξαν την σταδιακη κατασστροφη της ελλαδος με ανταλαγμα την εξουσια το βλεπεις αυτο και σημερα ο προθυπουργος μετα προεδρος,,ειμασταν αυταρχες και ουτε βρακι δεν βγαζουμαι σημερα ,,, ψα@@@ ποτιστικη μηχανη μαρκοτσι ποτιζες 100στρεματα βαμπακι με 100λιτρα πετρελαιο ,σημερα θες 4,5ευρο ρευμα , οπλα fn fal 7,62παραγωγη της πυρκαλ [μποδοσακη ] σημερα εχουμε στο στρατο σχεδον αεροβολα , θα δουμαι και πολυ χειροτερα και συντομα

@πανθηρα25/09/2014 - 18:31:32

Δε διαφωνώ καθόλου σε αυτό που λες για τους πολιτικούς μας κι είμαι της άποψης πως πρέπει να αρχίσουν όλοι να ψηφίζουν με βάση του τι είναι καλό για τον τόπο κι όχι το ατομικό όφελος. Απο'κει και πέρα, αυτό δε δικαιολογεί το να έχουμε γερμανούς πάνω από το κεφάλι μας. Όπως το ότι τα προϊόντα τους είναι τα καλύτερα είναι μύθος, έτσι μύθος είναι κι ότι αυτοί είναι εργατικοί κι εμείς τεμπέληδες. Στο λέει κάποιος που ποτέ δεν ψήφισε αυτούς που λες, δε συμμετείχα δηλαδή ποτέ στο βγάλσιμο ματιών.

ο25/09/2014 - 18:29:57

Ολοι οι ζαμπλουτοι σε παγκοσμια κλιμακα Mercedes κυκλοφορουν για να δειξουν το κυρος τους

πανθηρας25/09/2014 - 18:28:20

18.17 δεν χρειαζεται να μαθω απο σενα, γνωριζω για την βιομηχανια που ειχαμε ομως να σ ενημερωσω οτι ολες οι προσπαθειες μας για εκβιομηχανιση επεσαν εξω γιατι οι δοσιλογοι δικοι μας πολιτικοι εμποδιζαν εσκεμμενα τετοιες κινησεις για να περιοριστει η ανταγωνιστικοτητα τους. Τους δοσιλογους αυτους ελληνες πολιτικους ΕΜΕΙΣ τους ψηφιζαμε αρα ΕΜΑΣ αντιπροσωπευουν. ΕΜΕΙΣ βγαλαμε μονοι μας τα ματακια μας. Και επισης εγραψα οτι ειμαστε τεμπεληδες στην δημιουργικοτητα οχι στην εργατικοτητα, βαριομαστε να δημιουργησουμε κατι δικο μας αλλα βεβαια φταιει και το γεγονος των νομων που εμποδιζουν οτι προχωρημενο κ υγιες θελει καποιος να δημιουργησει

@πανθηρα25/09/2014 - 18:17:03

ναι, μόνο που αυτή η πεποίθηση είναι αποτέλεσμα πολιτικής προώθησης. Να σου πω και κάτι να μάθεις κάτι παραπάνω επειδή μας είπες τεμπέληδες. Κάποτε μια καθηγήτρια γερμανικών μου είπε ότι στη Γερμανία τάχα φτιάχνουν αυτοκίνητα επειδή έχουν τις πρώτες ύλες (ένα ορυκτό υλικό...κάτι τέτοιο). Ε λοιπόν μέγα ψέμα. Ξέρεις ότι κάποτε κι εδώ φτιάχναμε ελληνικά αυτοκίνητα; Επίσης είχαμε δικές μας τηλεοράσεις και ψυγεία. Κοινώς είχαμε δική μας βιομηχανία. Η βιομηχανία μας, όπως και η γεωργία, παραμερίστηκαν σκόπιμα για να αγοράζουμε προϊόντα της Γερμανίας και, σε συνδυασμό με άλλες κινήσεις, σήμερα να μας κάνει κουμάντο. Κι έτσι δε φτάνει που την πλουτίζουμε αγοράζοντας προϊόντα της, την πλουτίζουμε και με τα δάνεια των οποίων οι τόκοι πηγαίνουν στις τράπεζες της και μας δίνουν και εντολές σα να ήταν κυβέρνησή μας. Που...δεν κατάλαβα... αν μου δανείσεις χρήματα, σου χρωστάω χρήματα, όχι τη ζωή μου. Κι όμως να που αυτό γίνεται. Οι Γερμανοί ήρθαν κάποτε ως φυσική παρουσία και σήμερα μας κατέλαβαν μέσω των τραπεζών με υπογραφές. Αυτή είναι η αλήθεια

πανθηρας25/09/2014 - 18:10:02

βρε, υπαρχει κατι γερμανικο που να μην θες να το παρεις; μολις δεις made in germany δεν θεωρεις αυτοματα οτι ειναι εγγυημενο το προιον; Τι σκατα ελληνικο ειναι καλο; που ελαχιστα ελληνικα προιοντα θα βρεις, μονο λαδι, κρασι κ φρουτα αλλα και η πολιτικη των εξαγωγων μας παλι αχρηστη ειναι. Τεμπεληδες ειμαστε στην δημιουργικοτητα, προχειρατζηδες και φαφλαταδες. Αι σιχτιρ μας πια

ρ25/09/2014 - 18:09:29

συνενοχη ναι ,συνεπεια της ατιμωρισιας.μην τα ξαναλεμε.ας επλπισουμε μονο μην μπουμε στη διαδικασια του δανειου των 600δις(αυτο του σωρρα)και μετα κλαιμε με μαυρο δακρυ φιλοι μου...

@17:5925/09/2014 - 18:06:48

ετσι, ετσι

σορρυ25/09/2014 - 17:59:26

οχι φιλε μου δεν ειναι λογικη το "αν στα δωσουν, δεν θα τα παρεις;", αυτο ειναι συνενοχη και ας μην βγαζουμε τις ουρες μα απ'έξω μιλωντας μονο για κακους Ξενους που μας επιβουλευονται και θελουν τα πετρελαια μας, εμεις τους δωσαμε το δικαιωμα να εξαρτωμαστε απο αυτους

έτσι25/09/2014 - 17:58:42

Όπως τα λέει ο @ρ είναι. Όσο για τους γερμανούς, δείτε το απαγορευμένο βίντεο του Πορτογάλου που εκθέτει το ρόλο τους. Όσα ζούμε σήμερα ήταν σχεδιασμένα, οι κυβερνήσεις σκόπιμα ανέβασαν τη Γερμανία με σκοπό σήμερα να μας δανείζει κι όσα μας παίρνουν να πάνε για γερμανικές τράπεζες. Οι Έλληνες έχουν πολλά λάθη/στραβά αλλά αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να παραδοθούμε σα χώρα για να μας συμμορφώσουν οι τάχα δουλευταράδες που πλούτισαν άδικα.

καλα25/09/2014 - 17:56:04

οπου και να σκαλισεις βρωμα βρισκεις. Εμεις τα καναμε αυτα οχι οι Ξενοι. Εμεις. Αν δεν ειχαμε χεσμενη τη φωλια μας ισως να συζητουσαμε για ψευτικη κριση. Ακομη κ να μην ειχε ερθει επρεπε να ερχοταν. Μπου/ρδελο κρατος, διαφθορα, φοροδιαφυγη και αγοος ο θεος

ο25/09/2014 - 17:55:50

17:49 σωστος/η την κριση δεν την εφεραν ουτε οι δημοσιοι υπαλληλοι ουτε τα λαμογιακια,(στο κατω κατω τα χρηματα αυτων επεφταν στην πραγματικη οικονομια)τα εφεραν εκεινοι που διασπαθισαν το ελληνικο χρημα δινοντας δανεια στους ημετερους η χαριζοντας τα ,τοτε που οι τραπεζες μας παρακαλουσαν να παρουμε καρτες και δανεια.πηραν τα δανεια τα παρκαραν σε κατι νησια κειμαν και οταν ηλθε η κριση(προγραμματισμενη απο τη δεκαετια του 1950 οικονομικος πολεμος)οι τραπεζες ηταν αδειες και πληρωνουμε τωρα εμεις την ανακεφαλαιοποιηση τους χωρις ομως αυτες να ριχνουν ουτε ενα ευρω στην αγορα.

ρ25/09/2014 - 17:53:46

ατιμωρισια φιλοι μου,που ηταν τοτε το κρατος να τους τσακωσει;πουθενα.τους αφηνε να δρουν χωρις τιμωρια...και φτανουμε στο σημερα...οταν το κρατος σου λεει κλεψε και δεν θα τιμωρηθεις,το κανεις.Σε βαζει σε αυτην την διαδικασια το ιδιο το κρατος.εσκεμμενα...

ουτε;25/09/2014 - 17:53:09

η τοπικη αυτοδιοικηση που εφαγε εκατομμυρια των εκατομμυριων; οι φαρμακευτικες εταιριες;

οριστε;25/09/2014 - 17:52:18

τις μαιμου συμταΞεις κι επιδοματα μαιμου τυφλων, τρελων, πεθαμενων κλπ οι γερμανοι τα παιρνανε;

ε;25/09/2014 - 17:50:44

ολοι αυτοι οι "αγροτες" που ετρωγαν τα δανεια κι αυτοι αμετοχοι της καταστασης;

@μαλιστα25/09/2014 - 17:49:11

Τα λαμόγια που λες γιατί τώρα τα πιάνουν και πριν όχι; Για σκέψου... Το θέμα είναι πολιτικό. Τα συγκεκριμένα λαμόγια σαφώς και είναι λάθος αλλά και να μην υπήρχαν πάλι η κατάσταση η ίδια θα ήταν. Τα λαμόγια ήταν λαμόγια γιατί κάποιοι τους το επέτρεψαν. Από το κεφάλι βρωμάει το ψάρι.

μαλιστα25/09/2014 - 17:46:28

τα λαμογια με πλαστα πτυχια που καταθετουν αιτησεις συνταξιοδοτησης αρον-αρον και πλουτιζαν εις βαρος των συμπολιτων τους δεν εχουν καμια ευθυνη δηλαδη;

17.4225/09/2014 - 17:44:16

Αυτό είπα από την αρχή... η φιλολογία είναι δική σου :)

ρρρρ25/09/2014 - 17:43:29

μην τρωγεστε,η κριση ειναι τεχνιτη,η ΑΤΙΜΩΡΙΣΙΑ ολων αυτων των χρονων ειναι εσκεμμενη(και σαφως η συνεπεια του σημερα).Μας πασαρανε ενα τεραστιο τοξικο χρεος και μας δημιουργουν ολα αυτα μεχρι να μας παρουν οτι εχουμε και δεν εχουμε,απο το 2ευρω που λεει η/ο φιλη/ος πιο κατω εως τα πετρελαια.Κανεις δεν φταιει,ολα ενα παιχνιδακι ειναι των "μεγαλων" στις πλατες του λαου.Ατιμωρισια εσκεμμενη απο τους κυβερνωντες για να φτασουνε στο αθλιο σημερα.Και επεται συνεχεια(βλ.600 δις το μεγαλο δανειο που θελουν να μας πασαρουν)

...25/09/2014 - 17:42:10

την επομενη φορα λοιπον πες στον λαικατζη, "θελω 3 ευρω σταφυλια, οχι 5" και τα 2 ευρω θα σου μεινουν και δεν θα τα κλαις, τα υπολοιπα ειναι φιλολογια

ο25/09/2014 - 17:41:41

ΥΣ οταν εγραψα δε χρωστουσα εννοουσα οτι δεν ειχα επιχειρηση να μου οφειλουν και ν αναγκαζομαι κι εγω με τη σειρα μου να χρωσταω,γιατι ολα αυτα ειναι αλυσιδα.δυστυχως οταν χανουν ανθρωποι τη δουλεια τους δεν υποφερουν μονο αυτοι πληττεται η πραγματικη οικονομια και φυσικα και οι αλλοι εργαζομενοι που κινδυνευουν κι αυτοι με τη σειρα τους να μεινουν ανεργοι.

τερυ25/09/2014 - 17:40:41

στις εκλογες ψηφισε το 60 τα 100 των ψηφοφορων αρα απ το 60 θα μετραμε οχι απ ολους τους πολιτες. Το 40 τους εκλασε ολους κι αφησε το 60 ν αποφασισει γι αυτους

μασάς25/09/2014 - 17:39:58

Μη τα μασάς τώρα 17.37.16.

ο25/09/2014 - 17:37:16

17:27 δεν ηθελα να πω αυτο ,@@@ρω ανθρωπους που ειχαν τις δουλειες τους και ξαφνικα βρεθηκαν με μηδεν εισοδημα,εχω φιλους που περνουν πολυ δυσκολα περιμενουν τη συνταξη του π@@@ου,απλως ισως επειδη δεν εχω υπορεωσεις κι ακομη εχω δουλεια εστω και με κουτσουρεμενο μισθο,μπορει γι αυτο να τα κουτσοφερνω.εκτος αυτου οι ανθρωποι που περνουν πολυ δυσκολα ειναι αυτοι που εχουν ποαιδια στην εφηβεια με φροντιστηρια κλπ κι αν εχουν κι ενοικιο ασε καλυτερ.

αυτηειναι25/09/2014 - 17:29:19

η πραγματικοτητα, φιλε μου ειναι ουτοπικο στην Ελλαδα να πιστευεις στην αλληλεγγυη των διαφορων ομαδων, ο εμπορας αν δεν σε Ξερει θα κοιταΞει να σε εκμεταλλευτει, το κερδος του κοιταει, εμενα ειναι ενας ψιλικατζης εδω που δεν μου εκοβε αποδειξη ποτε μεχρι που του την απαιτησα και τοτε αρχισε τα αμηχανα γελακια

α καλό25/09/2014 - 17:27:06

@0 κι εγώ δε χρωστούσα κι όμως με έχει αγγίξ.ει. Ούτε δάνειο είχα ούτε καν πιστωτική. Και πάντα αγόραζα όπως ακριβώς λες, μόνο όσα χρειαζόμουν. Και προ κρίσης... Τι θες να μας πεις δηλαδή; Ότι όσοι πλήττονται από την κρίση φταίνε κιόλας; Ξαφνικά εντελώς τυχαία μετά τα μνημόνια κλπ όσοι αυτοκτόνησαν, όσοι ψωμολυσσάνε ή έκλεισαν οι επιχειρήσεις τους κι όσοι έμειναν άνεργοι όοοοολοι αυτοί φταίνε; Α καλό

025/09/2014 - 17:23:03

δεν μ εχει πλη@@@ι ακομη πολυ η κριση (ισως επειδη δε χρωστουσα πουθενα),αλλα τωρα πλεον αγοραζω οπως και στην ευρωπη οσα πραγματα μου χρειαζονται,δλδ μετραω τις ημερες της εβδομαδας κι αγοραζω τοσα μηλα,ροδακινα,πορτοκαλια κλπ.προχθες αγορασα γαυρο και ειχε 3.9 το κιλο εντα@@@ι φθηνος ,αγορασα 3 ευρω γιατι τοσο χρειαζομουνα.προσπαθω να μην πεταω τιποτα,σεβομαι ακομη και τη φετα το ψωμι, τ οποιο βαζω το μισο στην καταψυξη και το βγαζω οταν το χρειαστω.φυσικα παντα σεβομουν το χρημα ισως γι αυτο και δεν εχω ζοριστει ακομη πολυ.

17.1925/09/2014 - 17:22:02

τη γνώμη μου την είπα και δε χρειάζεται να συμπεραίνεις και να βάζεις λόγια στο στόμα μου. Είπα ξ.εκάθαρα στο 17.17.59 " τώρα κάνει μπαμ πως ταλαιπωρούνται πολύ κι οι αγρότες/πωλητές λαίκών αγορών¨. Μυωπία έχεις; Το γιατί ψηφίζουν ακόμη έτσι είναι άλλο θέμα. Πάντως, ναι, και ταλαιπωρούνται και όμως συνεχίζουν να τους ψηφίζουν.

συμπεραινω25/09/2014 - 17:19:17

για να ψηφιζουν ακομα ΝΔ/ΠΑΣΟΚ κατα την γνωμη σου μαλλον δεν ταλαιπωρουνται και πολυ

κάποτε25/09/2014 - 17:17:19

η απληστία ήταν κάποτε, τώρα κάνει μπαμ πως ταλαιπωρούνται πολύ κι οι αγρότες/πωλητές λαίκών αγορών. Σε κάθε περίπτωση, είναι τραγικότατο να θέλει κάποιος να μου πάρει τα τελευταία μου 2 ευρώ...Ελυσα τις απορίες σου ακόμα ή μπα;

βολικο25/09/2014 - 17:14:22

α δηλαδη η κυβερνηση τον αναγκαζει να σε κλεβει; οχι η απληστια του;

@τραγικο25/09/2014 - 17:12:18

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ. Γιατί τραγικό το να σκέφτομαι τα 2 ευρώ, όταν είναι τα δύο τελευταία μου; Τραγικό είναι να θέλει να μου τα πάρει αυτός με το ζόρι επειδή δεν του επιτρέπει να ζήσει καλύτερα το κόμμα που ψήφισΕ. Επίσης διευκρίνισα πως ποτέ δεν ψήφισα νδ/πασοκκ/κκε/κλπ και ως τέτοιος ψηφοφόρος βρίσκω τραγικότερο να το ψηφίζει κάποιος για να έχει ατομικό όφελος και ανεξάρτητα από το τι κακό κάνει στη χώρα του. Και τώρα που η κατάσταση έφτασε στο αμήν να θέλει και να τον σώσω εγώ που με άφησε με 2 ευρώ. Λυπάμαι, κάτι χάνεις... (διόρθωση)

@τραγικο25/09/2014 - 17:11:19

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ. Γιατί τραγικό το να σκέφτομαι τα 2 ευρώ, όταν είναι τα δύο τελευταία μου; Τραγικό είναι να θέλει να μου τα πάρει αυτός με το ζόρι επειδή δεν του επιτρέπει να ζήσει καλύτερα το κόμμα που ψήφισα. Επίσης διευκρίνισα πως ποτέ δεν ψήφισα νδ/πασοκκ/κκε/κλπ και ως τέτοιος ψηφοφόρος βρίσκω τραγικότερο να το ψηφίζει κάποιος για να έχει ατομικό όφελος και ανεξάρτητα από το τι κακό κάνει στη χώρα του. Και τώρα που η κατάσταση έφτασε στο αμήν να θέλει και να τον σώσω εγώ που με άφησε με 2 ευρώ. Λυπάμαι, κάτι χάνεις...

Σνιφ25/09/2014 - 16:57:15

Το θεμα παιδια δεν ειναι ποσο κοστιζει αλλα ποσο το εχει αγορασει σε συναρτηση με την ποιοτητα κανεις δεν σας χαριζει τπτ για να ειναι κατι εξαιρετικα φθηνο το προμηθευεται συνηθως σχεδον τσαμπα

Τραγικο25/09/2014 - 16:54:37

Δεν ειναι ωραιο να γενικευεις δεν @@@ρεις τι ψηφιζει ο καθενας απλως πες ο καθενας οριζει την τυχη του

δυστυχως25/09/2014 - 16:54:18

δεν @@@ρω τι λετε εσεις αλλα στην λαικη της γειτονιας μου σημερα γινοταν το ελα να δεις,να σκεφτειτε καποια πουλουσε σε εναν παγκο φακες λεει ελληνικες χυμα,@@@ρετε ποσο;5ευρω το κιλο και υπηρχαν πολλοι που αγοραζαν

Τραγικο25/09/2014 - 16:53:11

Διαβαζω το σχολιο σου κ λυπαμαι που υπαρχουν συνανθρωποι που υπολογιζουν 1 κ 2 ευρω προσε@@@ στις προσεχεις εκλογες που θα ρι@@@ις την ψηφο σου

Λαική25/09/2014 - 16:52:31

Ολοι στις λαικές ψηφίζουν ΝΔ ή ΧΑ. Καμία λύπηση για δαύτους.

αχ25/09/2014 - 16:49:04

Ακριβώς 16.39... μεγάλη επιτυχία. Πάντως τις προάλλες στη λαϊκή ο πωλητής μου έβαλε παραπάνω σταφύλια για να στρογγυλέψει τάχα το νούμερο. Δε μίλησα κι ας είχα υπολογίσει τα χρήματά μου αλλιώς (με 5 ευρώ πήγα, τέλος του μήνα ήταν, ήθελα να μου μείνουν 2 ευρώ έτσι για μια σοκολάτα). Μετά όμως άφρισα. Κι αποφάσισα να μην το ξαναεπιτρέψω. Δε φτάνει που τόσα χρόνια οι περισσότεροι ψήφιζαν λάθος, τώρα θέλουν και να τους στηρίξουμε εμείς που δεν έχουμε κιόλας; Και τους στηρίζουν κιόλας ειδικά αυτοί, τα είδαμε τα αποτελέσματα των εκλογών. Γι'αυτό όποιος μου πει σου βάζω παραπάνω σταφύλια/ντομάτες κλπ θα πω όχι. Δε με νοιάζει αν θα είναι 50 λεπτά παραπάνω αλλά να μην τον στηρίξω.

...25/09/2014 - 16:39:47

Success story