«Πρω1νό» Αντ1: ΤΟ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ!!! ΠΡΩΤΗ η Μπουσδούκου! Πέρασε δεύτερη η Σκορδά!!!

250

Με 19,1% το «όπλο» του Αντ1 δείχνει από την πρώτη βδομάδα πως η φετινή σεζόν, θα ναι λιγουλάκι…δύσκολη. Χωρίς την πετυχημένη συνταγή με Λιάγκα και Σταμάτη, το κλείνουν το μαγαζί!

Μοιραστείτε το!

Σχολιάστε το άρθρο Η άποψη του καθενός είναι ελεύθερη. ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα σχόλια σας, ΔΕΝ υιοθετούνται! Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση, θα είναι στη διάθεση οποιουδήποτε, παρουσιάσει έννομο συμφέρον!

250 Σχόλια

  1. ημαρτον στο άρθρο

    Βγήκαν οι Καρανικες και οι Πολακηδες παγανιά να τα βάλουν με τον Σκαι…Ρε τα πιστεύετε αυτά που γράφετε?Δεν είναι εμφανές γιατί ο Οικονόμου έκανε 40αρια?Γιατί έπαιζε μόνος του μπάλα…Γιατι η Μπουσδουκου κάνει 20αρια?Γιατι είναι η μόνη ενημερωτική εκπομπή στις 10.

  2. Καλησπέρα σας! Θα μπορούσατε να με ενημερώσετε τί έχει μεσολαβήσει και από εκεί που το freegossip εκθείαζε τη Σκορδά, πλέον την χαντακώνει; Έχω χάσει επεισόδια.

  3. πυθια στο άρθρο

    οι εκπομπες λαιφσταιλ εχουν ξεφτισει εδω και καιρο,η ενημερωση εχει περυσι.πεστο μοδα πεστο αναγκη για ενημερωση παντως αυτο συμβαινει εδω και καιρο

  4. Ανώνυμος στο άρθρο

    Ειστε πολιτες για τον πουτσο, του καναπε. Κανει η Γερμανου 13.5% τηλεθεαση επι 50 λεπτα (με ανοδικη ταση) ενω ΠΑΙΖΕΙ ΜΑΥΡΟ ο σταθμος λογο διακοπης ρευματος και αν πει καποιος οτι ειναι μουφα η τηλεθεαση ξεκινατε: ειναι συριζαια, καποιον υποστηριζει, ειναι συνωμοσιολογος, κλπ. Τα δικα σου τα λεφτα τρωνε βρε ζωντοβολο. γιατι πρεπει να ανεχτουμε την απατη της ψευτοτηλεθεασης αντι οι εταιρειες να παιρνουν αληθινα νουμερα και να ξοδευουν σε αποδοτικη διαφημιση; εσυ πληρωνεις τα σπασμενα στο τελος χαζοβιολα.

  5. Τρου στορι στο άρθρο

    ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΈΡΕΙ Ο ΓΕΩΡΓΑΝΤΆΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΤΗΛΕΌΡΑΣΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΣΕ ΠΆΝΕΛ; ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΥΜΆΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΤΟΝ ΣΦΟΥΓΓΟΚΩΛΑΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΛΕΙΦΤΗ… ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΗΝ ΑΘΕΜΑΤΗ ΤΗΝ ΜΕΛΑΓΧΡΙΝΗ ΜΕ ΤΟ ΠΗΓΟΎΝΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΚΡΙΤΉΡΙΟ ΤΗΝ ΠΗΡΕ Η ΣΚΟΡΔΆ ΦΕΤΟΣ; ΜΙΑ ΞΙΝΗ ΜΕ ΣΠΑΣΤΙΚΗ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΥΦΑΚΙ. Ο ΛΙΆΓΚΑΣ Κ Η ΣΑΣΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΙΝΌ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΚΑΤΣΕ ΤΟ ΠΡΆΓΜΑ, ΞΕΓΥΜΝΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΆΧΡΗΣΤΟΙ

  6. ΕΛΕΟΣ στο άρθρο

    Επειδή η βλακεία πάει σύννεφο εδώ μέσα, για τα νούμερα του σκαι.

    Ίδου τα νούμερα της Μπουσδούκου πριν ένα χρόνο ακριβώς και φέτος.
    26.09.2016 19,1%
    25.09.2017 21,8%

    Ίδου τα νούμερα της Οικονόμου πριν ένα χρόνο ακριβώς και φέτος.
    26.09.2016 23,5%
    25.09.2017 24,4%

    1 μονάδα πάνω ο Οικονόμου, 2 μονάδες πάνω η Μπουσδούκου
    Tρομερό, συνωμοσία, τεράστια διαφορά.

    zappit.gr/tv-ratings?_submit=2017%2F09%2F25
    zappit.gr/tv-ratings?_submit=2016%2F09%2F26

    PS: Πιστεύετε και στους Νεφελίμ;

    • πυθια στο άρθρο

      το σκαι εχει δυναμικη πως να το κανουμε,εδω κατατροπωθηκε ο χατζηνικολαου χθες απο την κοσσιωνη κι εσεις μιλατε για την σκορδα;

      • Ανώνυμος στο άρθρο

        θες να εξηγησεις τι σημαινει δυναμικη; ολες οι εκπομπες ιδιες με περσι ειναι, ειναι παγκοσμιο φαινομενο αυτο εκπομπες επταετιας ξαφνικα να περνανε μπροστα χωρς αλλαγες στο προγραμμα, ετσι επειδη εχουν «δυναμικη». μουφα ειναι η τηλεθεαση οπως και οι πωλησεις των εφημεριδων.

          • Ανώνυμος στο άρθρο

            τα καναλια οτι πουν οι διαφημιστικες θα κανουν. ξενο χρημα ειναι απο πολυεθνικες με νταβατζη τις διαφημιστικες. οποιος τα παει καλα με τις διαφημιστικες παιρνει τον αντιστοιχο παρα. ολοι συμετεχουν στο τναλαβερι. δυο οικογενεις κανουν κουμαντο στις διαφημιστικες, οποιος τα παει καλα μαζι τους και εχουν συμφερον παιρνει διαφημιση. Βγειτε επιτελους απο την αφελεια σας. Μικρη χωρα ειμαστε, επρεπε να τα ξερετε απεξω ολα αυτα.

          • @ΑΝΩΝΥΜΟΣ στο άρθρο

            ακριβως ετσι ειναι. αντιστοιχα οποιος τα παει καλα με τις τραπζες παιρνει τραπεζικη διαφημιση, με το κρατος/κομμα κρατικη, κλπ. Οι τηλεθεασεις.πωλησεις εφημεριδων προσαρμοζονται αναλογα που πρεπει να πανε τα λεφτα. ειναι εντελως πλασματικες. Το προβλημα με την διαφημιση ειναι οτι το χρημα προερχεται κατευθειαν απο τον καταναλωτη, δηλαδη εμεις πληρωνουμε τα σπασμενα, αλλιως δεν θα μας ενοιαζε κιολας.

          • πυθια στο άρθρο

            ε τοτε γιατι το ροντεο κανει μονοψηφια;εδω δεν υπαρχει συνωμοσια του σκαι;η σκορδα δεν αρεσει φετος,οπως τα ιδια επαθε περυσι η ελενη

          • ελεος στο άρθρο

            Και που ξέρεις εσύ ποιος τα έχει καλά μαζί τους; Εγώ πιστεύω ότι ο ΑΝΤ1 κάνει κανονικά 3% και τον ανεβάζουν γιατί ο Κυριακού τα έχει καλά μαζί τους.

          • @πυθια στο άρθρο

            δεν ειπαμε κοπελια οτι θα κανει 100% τηλεθεαση φετος ο σκαι, δεν ειναι νοτια κορεα το νταβατζιλικι των διαφημιστικων ακομα.

          • πυθια στο άρθρο

            βορεια κορεα θες να πεις αλλα πες μου γιατι ο περρης φετος δεν τραβαει;εδω δεν εχει συνωμοσια;

          • Ανώνυμος στο άρθρο

            εννοειται οτι ο αντεννα κανει 3% και τον ανεβαζουν. ολα μα ολα τα προγραμματα τα φουσκωνει η νιλσεν για να σπρωχνουν οι διαφημιστικες μεγαλυτεερα ποσα. ουτε στην ουγκαντα δεν κανουν πια οι εκπομμπες 20ρια και 30ρια με το ιντερνετ να βασιλευει. 8% κανει το σαρβαιβορ στην τουρκια, στην ελλαδα κανει 40%. Αναβολικα, κανονικα. Ποτε δεν θα μαθουμε την αληθινη τηλεθεαση γιατι η νιλσεν ειναι μωνοπολιο και κανουν οτι τους καπνισουν, δεν ελεγχονται απο κανεναν

          • Ανώνυμος στο άρθρο

            ρε κοπελια ασε τις συνομωσιες για τα ρομαντζα κα προσγειωσου στην ελληνικη πραγματικοτητα της λαμογιας.

          • πυθια στο άρθρο

            το σαρβαιβορ σιγουρα εκανε τεραστια νουμερα,ερημωναν οι δρομοι για να δουν τον ντανο

    • Ανώνυμος στο άρθρο

      οτι ναναι γραφεις κοπελα μου. συγκρινε ολοκληρη εβδομαδα, τι συγκρινεις μια τυχαια μερα; και τι ειδους χαζη συγκριση ειναι αυτη; 10 μοναδες εχουν εξαφανιστει φετος και δεν εχουν παει σε αλλο σταθμο, τηλεθεαση μονο ο σκαι τσιμπαει, κανενας αλλος σταθμος. ΟΛΟΙ παρουσιαζουν ζημια σε σχεση με περσι. Επειδη ο τηλεθεατης επαθε ενημερωση το καλοκαιρι.

          • Ανώνυμος στο άρθρο

            ΠΡΟΣΟΧΗ!!!κομπρα? ??πυθια κοραξ φισφιρικα κ.α nicknames ειναι ο ηλικιωμενος ομοφυλοφιλος του φριγκοζιπ, ο παλιος πιπας μανετα που σχολιαζει με αμετρητα nicknames κυριως γυναικεια αλλα κ με τα δικα σας! αγνοηστε το ψυχακι-ιος του site!

        • Ανώνυμος στο άρθρο

          πιστευω οτι κατι ελληνες σαν εσενα ειναι τοσο ουφο που μπορει να παιζει καποιος πολυ ευκολα στις πλατες του παιχναδακια. Ευτχυισμενα ουφο που ζουν στο συννεφακι τους. Αν τολησεις να τους το διαλυσεις θα σε φανε ζωντανο.

          • πυθια στο άρθρο

            τι συννεφακια κι αηδιες της λες μωρε,πες της να κλασει κι αυτηνης,μη χανεις το στυλ σου

          • Ανώνυμος στο άρθρο

            ΠΡΟΣΟΧΗ!!!κομπρα? ??πυθια κοραξ φισφιρικα κ.α nicknames ειναι ο ηλικιωμενος ομοφυλοφιλος του φριγκοζιπ, ο παλιος πιπας μανετα που σχολιαζει με αμετρητα nicknames κυριως γυναικεια αλλα κ με τα δικα σας! αγνοηστε το ψυχακι-ιος του site!

          • ΧΙΧΙΧΙ στο άρθρο

            ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!! ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΜΙΑ ΤΡΕΛΗ ΚΟΛΛΗΜΕΝΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ 100 ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΛΛΟΠΡΟΣΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ.

  7. Τρου στορι στο άρθρο

    ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΗΣ ΣΚΟΡΔΑ ΠΈΦΤΟΥΝ ΣΤΑΔΙΑΚΆ ΑΠΠ ΠΕΡΥΣΙ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ Ο ΛΙΑΓΚΑΣ. ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΟΜΩΣ ΑΚΟΜΑ ΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΉ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΩΣ ΖΕΥΓΑΡΙ. ΩΣΤΟΣΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ ΦΑΝΗΚΕ ΠΟΣΟ ΛΙΓΗ ΕΙΝΑΙ. ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΣΤΡΟΦΊΑ ΚΑΙ ΧΙΟΎΜΟΡ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΙ ΤΑ ΑΣΤΕΙΑ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΤΙΣ ΑΤΆΚΕΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΑΝΕΛ. ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣΧΕΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΧ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΟΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ ΕΩΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΘΕΙΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ;

    • Ανώνυμος στο άρθρο

      ολα καλα αυτα που λες ομως δεν επεσε η σκορδα για αυτο. επεσε γιατι ο μπερντες των διαφημιστικων ειναι ταγμενος στον σκαι. αν η σκορδα δεν ειναι αστεια και διασκεδαστικη η μπουσδουκου ειναι η απολυτη βαρεμαρα. δεν πας μπουσδουκου μετα την σκορδα, με την καμια.

      • ΧΙΧΙΧΙ στο άρθρο

        ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!! ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΜΙΑ ΤΡΕΛΗ ΚΟΛΛΗΜΕΝΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ 100 ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΛΛΟΠΡΟΣΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ.

  8. πυθια στο άρθρο

    αχ μην αρχιζετε κι εσεις για τα μουφα νουμερα της AGB,απο περυσι φαινοτανε οτι το πρωινο δεν τραβαει μην σας πω και για πιο παλια.τα νουμερα του μεγκα,τα 44 αρια δεν τα κανανε ποτε στον αντ1

    • Ανώνυμος στο άρθρο

      ουτε στον σκαι τα εκαναν ποτε. μονο φετος τα κανουνε, οχι μονο την ωρα της μπουσδουκου, ΟΛΕΣ τις ωρες. Μεχρι και το δελτιο τους εκανε φετος πρεμιερα ρεκορ. Ξαφνικα ο κοσμος αγαπησε την ενημερωση του σκαι.

      • φισφιρικα στο άρθρο

        μπορει να θελει να ενημερωθει για την επερχομενη συντελεια, το πυρηνικο ολοκαυτωμα, τη δευτερα παρουσια και τα πολιτικα τερτιπια κατι βλαμμενων.

      • ΧΙΧΙΧΙ στο άρθρο

        ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!! ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΜΙΑ ΤΡΕΛΗ ΚΟΛΛΗΜΕΝΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ 100 ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΛΛΟΠΡΟΣΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ.

  9. πυθια στο άρθρο

    σας τολεγα εγω οτι η μπουσδουκου ειναι δυναμη,εδιωξε την τσαπανιδου απο απεναντι και φετος θα στραπατσαρει την σκορδα

    • Ανώνυμος στο άρθρο

      μια κλανια ειναι η μπουσδουκου του αλαφουζου που θα εξαφανιστει αν ανοιξουν κατα λαθος το παραυθυρο στον σκαι.

      • ΧΙΧΙΧΙ στο άρθρο

        ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!! ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΜΙΑ ΤΡΕΛΗ ΚΟΛΛΗΜΕΝΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ 100 ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΛΛΟΠΡΟΣΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ.

  10. Ανώνυμος στο άρθρο

    Για τα σκουπιδια και δυο…Η Μπουσδουκου με ξινη και βαρετη πατσαβουρα που κανει προπαγανδα πολιτικου περιεχομενου και η Σκορδα η κατιναρα ξυνει τα νυχια της και λεει βλακειες για μεσηλικες νοικοκυρουλες

    • Ανώνυμος στο άρθρο

      συμφων οτι ειναι για τα σκουπιδια και οι δυο αλλα το ενα σκουπιδι το βλεπει περισσοτερος κοσμος απο το αλλο σκουπιδι. ειναι μουφα το 20ρι της μπουσδουκου. ουτε η ιδια δεν το πιστευει.

  11. 500 ακουστικά να είχε στ’αυτιά της η Σκορδά πάλι για νινιά θα έλεγε και θα μούγκριζε εμετιικά τρώγοντας μπέργκερς.Μην αναρωτιέστε για τα νούμερα, διώξτε το νούμερο!!

    • ΚΑΤΙΑΝΑ στο άρθρο

      ενα απλο κοριτσακι ειναι, περιορισμενης αντιληψης εξυπνοχαζο που λεει οτι της πουνε απο το ακουστικο. Τις περισσοτερες φορες δεν με πειθει καν ως δημοσιογραφος λογω του ακουστικου. Δεν νομιζω να σκιζει στην τηλεθεαση αυτο το θεαμα, ψιλοπαραμυθι μου κανει.

    • Ανώνυμος στο άρθρο

      οι διαφημιστικες φετος ειναι αποφασισμενες να χωσουν ολο τον παρα στον σκαι. βραδινογιαννικο ειναι το κολπο. μουφα ειναι οι τηλεθεασεις

    • χαλια ειναι, ειναι λιγο στον κοσμο τους στον σκαι, τις περισσοτερες φορες δεν καταλαβαινω τι λενε και σχεδον ποτε δεν κανουν τις ερωτησεις που σκεφτομαι εγω στους καλεσμενους τους.

  12. Ανώνυμος στο άρθρο

    Θα τους ελεγα μαφιοζους τους διαφημιστες αλλα η μαφια εχει καποια ηθικη. Σκετο εγκληματιες και απατεωνες τους παει καλυτερα με τα μαγειρεματα που κανουν στην τηλεθεαση

  13. ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΝΕΟΙ ΑΓΩΝΕΣ! στο άρθρο

    Όλοι όσοι έβλεπαν lifestyle ξύπνησαν! Αποφάσισαν ότι είναι Νεοδημοκράτες!Κάνουν αντίσταση στην αριστερή κυνβέρνηση και σύσσωμοι παρακολουθούν σκάι! Τι κι αν δεν έχει αλλάξει τα προγράμματα του ο σκάι;Ο κόσμος τώρα ξύπνησε.Miracolo! miracolo!

    • Ανώνυμος στο άρθρο

      Αυτο το καλοκαιρι, ο τηλεθεατης καθισε και το σκεφτηκε και αποφασισε να κανει επανασταση στις τατιανες, στις πανιες, τις σκορδαδες. Τα βραδια του αυγουστου, με πολυ διαλογισμο εφερνε στο νου του την αλκηστι μαραγκουδακη. Δεν σκιαζοταν, αντιθετως την αφηνε να του εξηγει γιατι πρεπει φετος να μαθει να αγαπαει αντι να μισει τον σκαι, και πως να παραμενει ζεν ενω βλεπει απροκαλυπτη προπαγανδα. Μπορει να τον εκβιασε κιολας οτι αν δεν δει τις ενημερωτικες του σκαι δεν θα παιξει σαρβαιβορ τον γεναρη.

        • Ανώνυμος στο άρθρο

          ΠΡΟΣΟΧΗ!!!κομπρα? ??♡3Α ζιζελ κοραξ φισφιρικα κ.α nicknames ειναι ο ηλικιωμενος ομοφυλοφιλος του φριγκοζιπ, ο παλιος πιπας μανετα που σχολιαζει με αμετρητα nicknames κυριως γυναικεια αλλα κ με τα δικα σας! αγνοηστε το ψυχακι-ιος του site!

          • ΧΙΧΙΧΙ στο άρθρο

            ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!! ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΜΙΑ ΤΡΕΛΗ ΚΟΛΛΗΜΕΝΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ 100 ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΛΛΟΠΡΟΣΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ.

  14. Ανώνυμος στο άρθρο

    ο σκαι και περσι ηταν η ιδια επιλογη περσι με τα ιδια ακριβως προγραμματα. Ο Οικονομου εκανε φετος ΠΡΕΜΙΕΡΑ 45%, περσι εκανε με το ζορι 20%. Σε τι ωφειλετε αυτο; στο οτι εφυγε ο λυριτζης; πλακα μου κανεις. Παλι μπουσδουκου ειχε επιλογη περσι ο κοσμος, ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΠΟΜΠΗ. Με την καμια φιλε/φιλη μου. Αν ειχε αλλαξει κατι ουσιωδες η μπουδσουκου η οι αταιριαστοι, θα το δεχομουν. με ιδιες εκπομπες να μας πουλανε τοσο μεγαλες τηλεθεασεις στον σκαι και τοσο μεγαλες αιμμοραγιες σε ΟΛΟΥΣ τους αλλους σταθμους, δεν το δεχομαι.

    • ΡΕΝΑΤΑ στο άρθρο

      μουφα ειναι συμφωνω. βαλθηκαν φετος με το ζορι να ανεβασουν τον σκαι στην πρωτη θεση. αφου ιδιες εκπομπες ειναι το πρωι, γιατι ξαφνικα τοσο μεγαλη εκρηξη τηλεθεασης;

    • @ανωνυμος στο άρθρο

      Μετά το σαρβαιβορ ο τηλεθεατης πατάει πιο εύκολα το κουμπί του σκαι στο τηλεκοντρολ. Υποτιμάς τη δύναμη της συνήθειας.

      • Ανώνυμος στο άρθρο

        οτι ναναι. και το παταει απο συνηθεια αλλα μενει να ακουσεει για το μαξιμου επειδη κατι του εκανε το σαρβαιβορ, του αυξησε την ορεξη για πολιτικη αναλυση και οικονομικο ρεπορταζ. τα πιστευετε αυτα που λετε;

        • @ΑΝΩΝΥΜΟΣ στο άρθρο

          Μέχρι πέρυσι η πλειοψηφία του κόσμου δεν έλεγε «κάτσε να δω τι έχει ο σκαι». Καλά εσύ νομίζεις ότι ο κόσμος έμενε πρωινιάτικα στο καναπέ και άκουγε κάθε μπούρδα της σκορδά; Το πρωί ο κόσμος κάνει δουλειές και έχει τη τηλεόραση για «φασαρία».

          • Ανώνυμος στο άρθρο

            οχι μωρε, εκανε 30αρια δεκα χρονια η σκορδα και ξαφνικα φετος το καλοκαιρι ειπε να βαλει μπουσκουκου για φασαρια. Φετος επισης ειπε να βαλει οικονομου αντι για παπαδακη και αταιριαστους αντι για λαμπιρη. γενικως φετος ειπε να παιζει για φασαρια μονο σκαι, ολα τα αλλα στα σκουπιδια. επειδη του αρεσε το σαρβαιβορ.

          • @ΑΝΩΝΥΜΟΣ στο άρθρο

            Και η Μενεγάκη έκανε 30αρια 20 χρόνια κι έπεσε. Τι να κάνουμε τώρα; Έτσι είναι η ζωή, άλλους τους ανεβάζει κι άλλους τους ρίχνει στα ξένα χέρια χαχα.

  15. αντικειμενικά στο άρθρο

    Επίσης,οι πολιτικοί με τις αντιπαραθέσεις τους,κούρασαν στον Παπαδάκη.Ο Οικονόμου παρουσιάζει την επικαιρότητα πιο περιεκτικά και συνοπτικά

  16. αντικειμενικά στο άρθρο

    10 με 1 ,δεν υπάρχουν επιλογές να πας αλλου..Σταρ και Μεγκα έχουν επαναλήψεις.Γι αυτό η Μπουσδουκου είναι ψηλά.Όταν αρχίσει το πρωινό του Σταρ ,θα πέσει σίγουρα.Μη λέτε ανακρίβειες και θεωρίες συνωμοσίας

    • Ανώνυμος στο άρθρο

      ιδιες επιλογες με περσι προπερσι, παρα προπερσι ειχε ο τηλεθεατης. ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ. φετος τι αλλαξε μπορεις να εξηγησεις; αν τιποτα δεν αλλαξε, δεν παιζει φιλε μου ο τηλεθεατης ξαφνικα να αφησει τα ζωδια και να πιασει το μεγαρο μαξιμου και την προπαγανδα της μπουσδουκου.

  17. ΚΑΤΕRINA στο άρθρο

    Θα πάει και χειρότερα. Στο μαγαζάκι έχει απομείνει μια δευτεράντζα παρουσιάστρια με δευτεράντζα πάνελ. Πολύ λίγοι όλοι τους για ΑΝΤ1.

  18. Ανώνυμος στο άρθρο

    ξεκολληστε ρε παιδια. οση τηλεθεαση και να κανει η μπουσδουκου εμπορικα παλι η σκορδα θα κερδιζει. αλλο ενημερωση αλλο λαιφ σταιλ. Την τριπλασια τιμη εχει η διαφημιση της σκορδα απο την μπουσδουκου και οχι λογω τηλεθεασης.

    • Ανώνυμος στο άρθρο

      Το θέμα είναι ι ττιμές στα εμπορικά της σκορδα η κάποιας άλλης;άλλο θέμα θιγετε εδω.τι μας νοιαζει η σκορδα ευνοημένη ηταν κ που ξέρεις μπορεί να ξαναειναι.

      • Ανώνυμος στο άρθρο

        ευνοημενη απο ποιον χριστιανη μου; οποιον και να βαλεις να κανει λαιφσταιλ εκπομπη τριπλασια τιμη θα εχει η διαφημιση του προγραμματος του απο την διαφημιση μιας ενημερωτικης εκπομπης. αλλο κοινο η μια αλλο η αλλη.

  19. παιχταρας στο άρθρο

    η σκορδα πρεπει να δειξει κανενα βρακακι για να την βελπουν οι παπουδες τετοια ωρα ποιος βλεπει τηλεοραση ειμαι περιεργος?

  20. Ανώνυμος στο άρθρο

    ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΟΥΜΠΑΝΟ. Η νιλσεν αβανταρει τον σκαι φετος για καποιον λογο, σε ολες τις ζωνες. Τατιανες, Ανιτες, Σκορδαδες, Τσιμτσιλες, Παπαδακηδες, ΟΛΟΙ αυτοι που εχτισαν κοινο τοσα χρονια αιμορραγουν στην τηλεθεαση. Και ο τηλεθεατης τους αφηνει ΟΛΟΥ ΑΥΤΟΥΣ για να δει σκαι. Ενταξει το φαγαμε.

      • Ανώνυμος στο άρθρο

        Αν ειχαν καινουριες εκπομπες στον σκαι θα το καταλαβαινα. Ιδιες ειναι και του σκαι και των αλλων καναλιων, δεν δικαιολογειται αυτη η ξαφνικη πολωση. Απο τριτος σταθμος οδευει πρωτος, ουτε αυτο ειναι φυσιολογικη ταση. Βρωμα, μποχα, δυσωδια.

        • ΒΡΕΚΕΚΕΞ στο άρθρο

          να ανεβαινε απο τεταρτος τριτος η δευτερος αντε να το χαψω. Αλλα πρωτος; Ο οικονομου ρε σεις κανει 30αρια φετος, απο που κι ως που; Αταιριαστοι το ιδιο, μπουσδουκου, κοσιωνη. Τι εγινε φετος ρε παιδια; Θαυμα του Οσιου Παισιου; Ηταν σκαλωμενος ο τηλεθεατης και ξαφνικα ξεσκαλωσε; Πρωτη φορα τους βλεπει ολους αυτους; Περσι δηλαδη τι το διαφορετικο ειχαν και δεν του αρεσαν τοσο;

    • ΧΙΧΙΧΙ στο άρθρο

      ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!! ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΜΙΑ ΤΡΕΛΗ ΚΟΛΛΗΜΕΝΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ 100 ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΛΛΟΠΡΟΣΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ.

  21. Στημενα τα νούμερα ΜΟΝΟ για τα πρωινά του ΣΚΑΙ????Γιατί δεν είναι πρώτα και τα αλλα προγράμματα του σταθμού ΑΛΛΑ είναι τελευταία???Βρε,πάρτε το χαμπάρι….Κουρασε ο Παπαδάκης και η Σκόρδα …Αν κρίνω από τον εαυτό μου που πατάω άλλο κουμπί φέτος στο τηλεκοντρόλ,σίγουρα θα υπάρχουν κι άλλοι που κάνουν πλέον το ίδιο.Πολύ καλύτερος ο Οικονόμου και η Μπουσδουκου(που δεν έχει απέναντι την Τσαπανιδου)….

    • Ανώνυμος στο άρθρο

      καταρχην ΕΙΝΑΙ πρωτα και σε αλλες ζωνες. Το δελτιο της κοσιωνη μετα απο εναν αιωνα στον αερα ειναι πρωτο στη ζωνη του. Επειτα, ακομα δεν εχει προγραμμα σε ολες τις ζωνες ο σκαι. Μολις θα εχει να εισαι σιγουρος οτι τα ψευτονουμερα της νιλσεν θα τον στεψουν πρωτο σταθμο σε ολες τις ζωνες. υποτιμανε την νοημοσυνη μας. Ο κοσμος υποτιθεται οτι γυρισε την πλατη του σε εκπομπες με πιστο κοινο (πανια, στεφανιδου) ξαφνικα φετος. Ασε ρε φιλε….

      • Ανώνυμος στο άρθρο

        καλα λεει ρε. 20 χρονια η πανια αλλαζει σταθμους σαν τα βρακια της και εχει παντα 20% τηλεθεαση. Φετος επεσε κατω απο το 10 γιατι το φανατικο της κοινό επελεξε να δει σκαι;

        • Ανώνυμος στο άρθρο

          ουτε στην πρεμιερα δεν εκανε 20% η πανια φετος. ΚΟΥΦΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ; Δηλαδη τι αλλαξε απο περσι το καλοκαιρι με φετος και ο κοσμος ξαφνικα παρατησε ΟΟΟΟΛΕΣ τις αλλες εκπομπες και εχουν πτωση ενώ του σκαι ανοδο;

          • Κάνεις λάθος.Ψάξε να δεις ότι η Πανιά και πέρυσι τα ίδια νούμερα έκανε .Ποτέ πάνω από 14%.Οσο για την Κοσιωνη,μόνο χτες ήταν πρώτη,που είχαν τις εκλογές στην Γερμανία

          • Ανώνυμος στο άρθρο

            εκανε και 14αρια φιλε μου αλλα την χρονια η πανια την εκλεισε με ετησιο 20αρι. Εδω και 10 χρονια τα ιδια νουμερα κανει η πανια (μαζι με χατζιβασιλειου και νικολουλη ειναι απο τις πιο σταθερες). Η κοσιωνη δενε χει κανει ποτε 20ρι σε πρεμιερα, τι σχεση εχουν οι γερμανικες εκλογες; χεστηκε ο μεσος τηλεθεατης για τις γερμανικες εκλογες (αυτα τα λεει το γραφειο τυπου του σκαι, να δω τι θα λενε αυριο)

          • Ανώνυμος στο άρθρο

            αληθεια που ωφειλετε φετος το οτι σχεδον ολες οι εκπομπες εκτος του σκαι εχουν κανει ασχημες πρεμιερες (ΠΡΕΜΙΕΡΕΣ = βλεπει ο θεατης χωρις να ξερει πως ειναι φετος μια εκπομπη). Ο οικονομου απο που κι ως που ΦΕΤΟΣ να κανει 45% πρεμιερα; Και περσι μονος του επαιζε, ιδια ωρα, ιδια εκπομπη. Τι στο καλο εκανε τον κοσμο να παθει ντελιριο φετος με τον οικονομου πριν καν δει την εκπομπη; ΜΟΝΟ με τον οικονομου και τον σκαι το ντελιριο, ολες οι αλλες πρεμιερες ΧΑΛΙΑ σε σχεση με περσι.

          • ΧΙΧΙΧΙ στο άρθρο

            ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!! ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΜΙΑ ΤΡΕΛΗ ΚΟΛΛΗΜΕΝΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ 100 ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΛΛΟΠΡΟΣΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ.

    • Ανώνυμος στο άρθρο

      Ξαφνικά κούρασαν φέτος η κ πέρσι;;κ επειδή κούρασαν ας πούμε δεν πηγαίνουν με το κουμπάκι τους κάπου αλλού αλλά προς σκάι μεριά;;γιατί αγανακτειτε τώρα;σας προκαλεί το γεγονός επειδή τον ανέβασαν θέση;άλλες χρονιές τα επεσημαινατε αυτά;

      • Ανώνυμος στο άρθρο

        αν δεν βρουν αντιστοιχη λαιφ σταιλ θα συνεχισουν να βλεπουν σκορδα. Το ιδιο γινεται με το τατουαζ: σε κανεναν δεν αρεσει, ολοι το κραζουν, αλλα χτυπαει 30αρια γιατι δεν εχει τιποτα αλλο αντιστοιχο εκεινη την ωρα (μεχρι να βαλει προγραμμα ο σκαι φυσικα). αλλες χρονιες δεν τα επισημαιναμε αυτα γιατι δεν γινονταν με τον προκλητικο τροπο που γινονται φετος. Εναν σταθμο τον ανεβαζε η νιλσεν το πολυ μια θεση και για καποιο λογο (αλλαγη σε προγραμμα π.χ.). Φετος ειναι ολα ιδια το πρωι και ο σκαι σαρωνει απο το πουθενα. Αστο.

        • Ανώνυμος στο άρθρο

          ετσι ειναι παιδια. δεν γινεται να πορωνεσαι με τα ζωδια και οταν τα βαρεθεις να βλεπεις κατι τοσο ακραια διαφορετικο.

          • φισφιρικα στο άρθρο

            ετσι ειναι οπως τα λες, η νοικοκυρα πρεπει να ακουσει την πατερα πριν ξεκινησει για τις δουλειες της (κατα τις 11 δηλ οπως ολες οι καλες νοικοκυρες), για να ξερει αν ειναι ευνοικη η μερα. Θα υπαρξουν μικροατυχηματα; θα της χυθει το νερο της σφουγγαριστρας; θα εχει νευρα ο αντρας της; αν ειναι γεροντοκορη θα βρει τον ερωτα σημερα η να περιμενει απο δεκεμβρη;

          • Ανώνυμος στο άρθρο

            Δεν βλέπαμε ζώδια σε κανένα καναλι.γιατί δεν πιστεύουμε σε αυτά.αν Είναι δυνατόν βαδίζουμε βάσει ζωδίων στο 21ο αιώνα

        • Ανώνυμος στο άρθρο

          Εγώ ποτέ δεν συμβαδιζε αυτό που έβλεπα με τα νούμερα τηλεθέασης..αυτό που ερχόταν δεύτερο προτιμούσα γιατί πλησιαζε στην αισθητική μου κ απορούσα γιατί βάζουν το άλλο πρώτο που είναι κατώτερο η χαζό.πρέπει να διογκωθεί όπως συζητάτε κατι για να αγανακτισετε κ να λέτε οι γνώστες πώς είναι τα πράγματα;το τηλεοπτικό πεδίο άλλαξε ένα χρόνο κ παραπάνω

          • Ανώνυμος στο άρθρο

            δεν ξεκοψε ο τηλεθεατης απο το λαιφσταιλ την περιοδο της κρισης και θα ξεκοψει τωρα; Ξυπνησε μια μερα ο ελληνας και τα ειδε ολα χαζα και κατωτερα; Ετσι, επεδη αλλαξε το τοπιο; ελα μπιπ στο τοπο σου.

          • Ανώνυμος στο άρθρο

            Δεν είπα οτι ξεκοψε.να καταλαβαινομαστε.κ μίλησα γενικά κ όχι ειδικά για λαιφσταιλ.για μένα είπα δεν συμβαδιζα με τα νούμερα ακόμα κ στ σήριαλ π.χ κ αναρωτιόμουν.όσο για το πεδίο-τοπίο άλλαξε κ διαμορφωνεται μας αρέσειδεν μας αρέσει!!

          • Ανώνυμος στο άρθρο

            ξεκομα ειναι αγαπητη μου οταν ο αλλος σταματαει τα ζωδια της σκορδα μετα απο 10 χρονια πρωτιας και ξαφνικα προτιμαει να ακουσει για τον κουρουμπλη. Ξεκομα και μαλιστα καθολου πιστευτο πηγαινε εσυ βρες παθιασμενη νοικοκυρα με τα ζωδια και προσπαθησε να τις μιλησεις για τον κουρουμπλη και γραψε μου.

          • Ανώνυμος στο άρθρο

            Μόνο αν έβλεπα θα σου έλεγα αλλά δεν βλέπω λέμε κ δεν διαφωνώ κάπου συγκλινουμε αλλά με μηνύματα αντε βρες άκρη.δεν μπορώ να

      • Ανώνυμος στο άρθρο

        ΠΡΟΣΟΧΗ!!!κομπρα? ??♡3Α ζιζελ κοραξ φισφιρικα κ.α nicknames ειναι ο ηλικιωμενος ομοφυλοφιλος του φριγκοζιπ, ο παλιος πιπας μανετα που σχολιαζει με αμετρητα nicknames κυριως γυναικεια αλλα κ με τα δικα σας! αγνοηστε το ψυχακι-ιος του site!

  22. Σιγα μην κανει η μπουσδουκου 20%!!Στημενα νουμερα.Η Σασα δεν λειπει με το στομα νταλικερη.Η Αργυρω λειπει.Στην στηλη της μαγειρικης βυθιζεται ο μεσος ορος.Αλλα ενταξει και το 20-23% που κανει ειναι αρκετα καλα νουμερα.

  23. ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΣΣΑ στο άρθρο

    το προβλημα του σκαι ειναι οτι ειναι στελεχωμενο απο νεοπλουτα βουρλα τα οποια δεν μπορουν να δουν ουτε τη μυτη τους, ποσο μαλλον να καταλαβουν τον παλμο της κοινωνιας. με ψευτικες τηλεθεασεις δεν θα γινει ο πιο μισητος σταθμος της χωρας αγαπητος. Βαλτε οσα τουρκικα θελετε, τις ενημερωτικες σας εκπομπες ο κοσμος θα τις θεωρει παντα ψευτικες, υπερβολικες, αναξιοπιστες, κι ας λεει η νιλσεν οτι θελει.

    • Ανώνυμος στο άρθρο

      απο τον πορτοσαλτε παρε και καταλαβε. με το στανιο μας τον πλασαρει ο σκαι τοσα χρονια και δεν τον παει ανθρωπος. Το ιδιο του το εντερο τον σιχαινεται αλλα ο αλαφουζος εκει, επιμονη να μας τον μοστραρει.

  24. Βρε δεν αφηνετε το πολιτικο μανιφεστο για αλλο σαιτ λεω γω;
    Εδω φριγκοσιπ…γραψτε καμια κατινια
    Κ περιμενετε να βγουν ολα τα προγραμματα στον αερα κ μετα συζηταμε…με μια μερα μπροστα δεν εγινε Νο 1 η μπουσδουκου( ασε που λιγο θα τσιμπησει γτ δεν παιζει τσαπανιδου απεναντι)
    Επισης να ενημερωσω οτι η κυρα Μαρια δεν χρειαζεται να δει σκαι για να καταψηφισει συριζα ….βλεπει το αδειο πορτοφολι της κ αρκει

  25. Ανώνυμος στο άρθρο

    Και μην ξεχναμε οτι πλεον το πρωι στο σπιτι δεν βρισκονται μονο κατινες και νοικοκυρες αλλα και πολλες ανεργες μορφωμενες κοπελες και ανεργοι νεοι αντρες που ξερνανε με Σκορδα

    • σκιζονται οι πολυεθνικες για το ποια θα πρωτοδιαφημιστει στις ανεργες μορφωμενες ωστε με το μηδενικο τους εισοδημα να καταναλωσουν τα πανακριβα προιοντα τους. ωραια λογικη εχεις ανωνυμε.

    • Ετσι….ακριβως
      Μαθανε ολοι τωρα το ποιημα οτι μονο νοικοκυρες ειναι στο σπιτι το πρωι….δεν ζουμε το 60 φιλοι
      Κ ανθρωποι ανεργοι ή που δουλευουν βαρδιες απογευμα βραδυ αλλα κ οχι μονο σε σπιτια αλλα σε μαγαζια επιχειρησεις….τι θα δουν αυτοι;σκορδα;

      • Ανώνυμος στο άρθρο

        κουκλα μου, την πολυεθνικη την νοιαζει ποιος θα της τα σκασει, οχι ποιος ειναι στο σπιτι και βλεπει τηλεοραση. Η νοικοκυρα θα της τα σκασει οχι ο ανεργος που ζητιανευει απο την γιαγια για εναν καφε. Και 10% να κανει η σκορδα, αν η αγορα ηταν αληθινη και οχι μαφιοζικη, στην σκορδα θα τα εσκαγαν οι εταιρειες, οχι στην μπουσδουκου.

        • Ανώνυμος στο άρθρο

          ακριβως. το θεμα ειναι τι τζιρο κανει η καθε εκπομπη, ανεξαρτητως τηλεθεασης. η μενεγακη ειναι νουμερο ενα σε τζιρο, ακομα και αν κανει 9%. Αν τωρα ξαφνικα οι διαφημιστικες ριξουν ολο τον μπερντε στον σκαι τοτε κατι δεν παει καλα, κατι βρωμαει ασχημα.

          • Ανώνυμος στο άρθρο

            ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΖΙΡΟ ΟΙ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΑΙΦΣΤΑΙΛ. Η ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΘΕΛΕΙ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΡΡΟΗ, ΟΧΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ.

          • @ΒΑΝΑ στο άρθρο

            Εγώ μιλησα για τηλεθεαση δεν ειπα για χορηγους εκπομπων. Εννοειται οτι η πολυεθνικη που πουλαει την ενυδατικη κρεμα θα προτιμησει την εκπομπη της σκορδα γιατι το κοινο της ειναι γυναικες ως επι το πλειστον. Π.χ. η χατζηβασιλειου εχει χορηγο πανες ακρατειας γιατι το κοινο της ειναι κυριως ηλικιωμενοι.

          • Και εγω για τηλεθεαση μιλησα καλη μου. το 9% της μενεγακη πουλαει 250 ευρώ το δευτερολεπτο σε διαφημιστικο χρονο, το 20% της μπουσδουκου πουλαει 90 ευρω το δευτερολεπτο. Γιατι ο κοσμος που βλεπει μενεγακη (παραδειγμα ειναι μην φρικαρετε) εχει μεγαλυτερη αγοραστικη δυναμη, κι ας ειναι λιγοτερος. Οσο ψηλα νουμερα και να κανει μια ενημερωτικη εκπομπη παντα θα ειναι υποδεεστερη εμπορικα απο μια λαιφ σταιλ. το 20% της σκορδα φερνει περισσοτερα λεφτα απο το 20% της μπουσδουκου.

          • δεν παει βασει προιοντος ανωνυμε (αν ειναι κρεμα η πανα). 3 πελατες διαφημιζονται ολοι κι ολοι στους σταθμους, εκαστος με χιλιαδες προιοντα. Το θεμα ειναι ποσο πουλαει το δευτερολεπτο ο σταθμος την καθε εκπομπη. Τα δελτια ειδησεων και 50% να κανουν ο σταθμος δεν μπορει να τα πουλησει ακριβα γιατι δεν ειναι λαιφσταιλ, το κοινο τους ειναι υπερβολικα γενικο.

          • Ακομα και 10% να κανει η σκορδα, αν τα φερνει εμπορικα (δηλαδη ειναι ακριβη η διαφημιση της) συμφερει περισσοτερο εναν σταθμο απο την μπουσδουκου. Ο σκοπος της μπουσδουκου ειναι περισσοτερο πολιτικος (να επηρεασει την κοινη γνωμη πολιτικα), παρα εμπορικος. Γι αυτο και συμφωνω με οσους λενε οτι ειναι μουφα η τηλεθεαση, δεν παιζει να κανει τοσο μεγαλη τηλεθεαση το πρωι μια τοσο ενημερωτικη εκπομπη. ΟΚ, παιζουν ανεργοι κλπ αλλα το κοινο το πρωι δεν ειναι τοσο γενικο.

        • Κ εκει τα σκανε με τοποθετηση προιοντος μεσα στην εκπομπη κ οχι στις διαφημησεις….αυτο ειπε προχτες ο περουκιωτης για την μενεγω ( οτι τα εφερε στον σταθμο της κ κρατησε κ ζωντανες ποσες αλλες εκπομπες) κ ας εκανε 10%….οποτε να μην μας πολυνοιαζει τι λεει η νιλσεν
          Οσο δεν δινετε σημασια σε κατι τοσο ξεφουσκωνει
          Καποτε τα νουμερα ενδιεφεραν μονο τους σταθμους τωρα γτ θα πρεπει να ενδιαφερουν το κοινο κ μαλιστα καθημερινα;

          • Ανώνυμος στο άρθρο

            γιατι ειναι ψευτικη η διαφημιστικη αποδοση και πληρωνουμε εμεις 40% πανω τα προιοντα για να τα σκανε οι εταιρειες νταβατζιλικι στους καναλαρχες. Καμια εταιρεια δεν κερδιζει απο τις ψευτικες τηλεθεασεις, απλως πρεπει καπου να παει ο παρας. Ειναι δικος μας ο παρας ομως. Για αυτο αστερακι μας νοιαζει και πρεπει να μας νοιαζει. Αν εσενα σου περισσευουν μαγκια σου.

          • δεν ειπε αυτο ο περουκιωτης. δεν μιλησε μονο για τοποθετηση προιοντος. μιλησε και για τον διαφημιστικο χρονο της μενεγακη. Σε ολα τα καναλια γινεται αυτο. Οι λαιφ σταιλ εκπομπες ξελασπωνουν με τα εσοδα τους τις ενημερωτικες. Η μπουσδουκου πληρωνεται απο το σαρβαιβορ (φετος και αλλα τετοια βοις, κλπ), δεν πληρωνεται απο την ιδια της την εκπομπη (που δεν σκοπευει στην εμπορικοτητα αλλα στην πολιτικη επιρροη)

          • Δεν μου περισσευουν καθε αλλο…απλα πιστευω πως οπως μας τα επαιρναν κ πριν ετσι κ τωρα…παντα θα βρισκουν τροπους να μας τα παιρνουν ….
            Δεν δινω κρεντιτς σε ενα σταθμο επειδη κανει νουμερα αλλα επειδη τις εκπομπες του θα τις συζητησω με την παρεα μου…ολα τ αλλα με ψυχοπλακωνουν φιλοι….

          • Ανώνυμος στο άρθρο

            ΠΡΟΣΟΧΗ!!!κομπρα? ??βανα piparisma κοραξ φισφιρικα κ.α nicknames ειναι ο ηλικιωμενος ομοφυλοφιλος του φριγκοζιπ, ο παλιος πιπας μανετα που σχολιαζει με αμετρητα nicknames κυριως γυναικεια αλλα κ με τα δικα σας! αγνοηστε το ψυχακι-ιος του site!

  26. Ποιος βλεπει την ξυνη βαρετη και κακιασμενη Μπουσδουκα που το παιζει χαρουμενη επειδη βρηκε γκομενο να την πηδαει. Στην εκπομπη της κανει συνεχεια πολιτικη προπαγανδα εντελως στημενη. Και η Μπουσδουκα ενα σκουπιδι ειναι….

  27. Ανώνυμος στο άρθρο

    Το παρανοικο με τα προγραμματα του σκαι ειναι οτι ενω ειναι βουτηγμενα στον λαικισμο και την δογματικη αποψη προσπαθουν ταυτοχρονα να το παιξουν εγκυρα και εγκριτα. Δεν πανε αυτα μαζι. Κυρ αλαφουζο, καλα τα παραμυθια της νιλσεν αλλα το θεμα ειναι να σας δει και ο κοσμος, οχι απλως να τα παρετε απο την διαφημιση. Αν δεν αλλαξετε αυτο το παρανοικο που περιεγραψα, χαρα στα σκελια σας δεν θα δειτε.

    • Ποιος βλεπει την ξυνη βαρετη και κακιασμενη Μπουσδουκα που το παιζει χαρουμενη επειδη βρηκε γκομενο να την πηδαει. Στην εκπομπη της κανει συνεχεια πολιτικη προπαγανδα εντελως στημενη. Και η Μπουσδουκα ενα σκουπιδι ειναι….

  28. χίλιες φορές να βλέπω την μπουσδούκου παρά τη δήθεν βλάχα, αγράμματη κυρία, ξέχασε τις ένδοξες εποχές της επι εποχής άλτερ, χωρίς βρακιά κια β.. στην πρεμιέρα έκανε 15 % ,τι περίμεναν.και με μηδέν ανταγωνισμό πατώνει.δεν τραβά πλέον, πολύ λίγη, γι γλάστρα δίπλα στο λιάγκα καλή είναι.πολύ κατίνα, κίτρινη έγινε, προχθές ασχολιούνταν πρωί πρωί με τον κ.. της κορινθίου.η ργυρώ έφυγε που της έκανε καλά νούμερα, μία πατέρα δεν φέρνει την άνοιξη

  29. αχαχαχα στο άρθρο

    Ετσι ακριβώς. Δεν περιμένω τα γκαλοπς να μου πουν που κατευθύνονται οι ψηφοφόροι. Από τους γνωστούς μου κανενας δεν παραδεχεται ότι ψήφισε σύριζα. Όλοι κάνουν τον ψόφιο κοριό. Ούτε μια συζήτηση δεν τολμάνε να κάνουν. Μάλλον φταιει που είναι χαρούμενοι που ήρθε η αναπτυξη και βγαίνουμε από τα μνημόνια. κλαιω

    • Ανώνυμος στο άρθρο

      χτυπηθειτε οσο θελετε. η κυρα μαρια δεν ξερει και δεν προκειται να μαθει ποτε ποια ειναι η μπουσδουκου (και το θεμα μας ειναι η κυρα μαρια, αυτη πρεπει να πεισει ο σκαι να ψηφισει κουλη). ο αλαφουζος ζει στην δικη του ελλαδα και οσο περνανε τα χρονια η φουσκα του θωρακιζεται ολο και πιο πολυ. Μονοι τους τα λενε, μονοι τους τα ακουνε αποδεδειγμενα. Δωστε 80% τηλεθεαση στην μπουσδουκου αν γουστατερετε, την κυρα μαρια δεν προκειται να την πεισετε να δει κατι που δεν καταλαβαινει.

  30. πετυχε τζακ ποτ με τα σοου του ατζουν. Απεκτησε δυναμική και αν τα κονομισε κιολας θα καταφερει να επιβιώσει. Ας μην ξεχνάμε ότι ο σύριζα προωθεί άλλα βοθροκάναλα του μαρινακη και του σαββίδη. Γίνεται τρελος χαμός από διαπλοκή και στο χορό πρωτοστατει ο πρωην λαικός ηρωας λαζόπουλος. όσο για το αν ειναι πρωτος ο σκαι δεν περίμενα τις μετρήσεις. μιλάω με τους φίλους μου και ακούω τι παρακολουθουν

    • Ανώνυμος στο άρθρο

      αγενεστατη ειναι και ξυνη. νομιζει οτι θα φανει δυναμικη με το να διακοπτει συνεχεια. ειναι και πιτσιρικα και οι διακοπες της οταν ο καλεσμενος ειναι 50+ δειχνει πολυ αστειος (παιζει να γελαει με την παρτη της και ο ιδιος ο καλεσμενος). ασε που χωρις ακουστικο δυσκολα τα βγαζει περα.

    • Ανώνυμος στο άρθρο

      ΠΟΙΟΣ ΜΩΡΕ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗ Η ΜΠΟΥΣΔΟΥΚΟΥ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ….. ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΗΞΕΡΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ, ΦΕΤΟΣ ΤΗΝ ΕΜΑΘΕ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ; ΑΣΕ ΡΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ….

  31. ΑΚΟΥΤΕ στο άρθρο

    ΚΥΡΙΕ ΛΑΤΣΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΣΤΗΝ ΣΑΣΑ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΣΑΝ ΠΟΛΥΕΡΓΑΛΕΙΟ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΝΟΥΜΕΡΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΝΕΛ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΑ /Η ΣΚΟΡΔΑ ΝΑ ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΠΑΙΧΝΙΔΙ ΟΠΩΣ Η ΜΠΕΚΑΤΩΡΟΥ Η ΣΚΟΡΔΑ ΔΕΝ ΤΟΧΕΙ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΔΕΝ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΑΤΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΠΙΡΤΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΠΟΙΗΤΗ /

    • ΕΝΣΤΑΣΗ στο άρθρο

      Ουτε η Σασα κανει για πρωινο.Πρεπει να ειναι μια χαριτωμενη,φιλικη,ευχαριστη κοπελα,χωρις τουπε και κυριως να ειναι εξυπνη.Οσο για τη Σκορδα για τηλεπαιχνιδι….με τιποτα.Αυτη οσο να μαθει του κανονες του παιχνιδιου,θα παει κασλοκαιρι και ουτε.

    • Τι σχεση εχει ρε φιλε η σασα; δηλαδη ο τηλεθεατης βλεπει μπουσδουκου επειδη δεν εχει σασα; βρηκε την σασα του στην μπουσδουκου και τα ανιαρα προπαγανδιστικα ρεπορταζ της; Στημενο ειναι να παει η τηλεθεαση στον σκαι, ανεξαρτητως προσωπων.

      • Ανώνυμος στο άρθρο

        και στον οικονομου πριν, και στους αταιριαστους μετα, και στην κοσιωνη πιο μετα. Η κοσιωνη ρε φιλε που ειναι κολλημενη στην τριτη τεταρτη θεση εδω και 100 χρονια. ΠΕΤΑΕΙ φετος ο σκαι επειδη εφυγε η σασα.

      • Ανώνυμος στο άρθρο

        καλα σου λεει ρε. αν δεν θα δει σασα θα ψαξει να δει κατι παρομοιο, δεν θα το γυρισει ξαφνικα στο ενημερωτικο ρεπορταζ. η τηλεθεατρια του πρωιναδικου με το ζορι καταλαβαινει τις αναλυσεις του σκαι. Ακομα και τα ζωδια της πατερα εχασαν τηλεθεαση. Θες να μου πεις οτι η νοικοκυρα που τα βλεπει τοσα χρονια ξαφνικα δεν θελει ζωδια και θελει να ακουσει για το μεγαρο μαξιμου; ωραιος ο δρακος.

  32. Ανώνυμος στο άρθρο

    Φετος ο τηλεθεατης εκτος απο την σκορδά φτυνει ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ (σοπινγκ σταρ, τατιανα, τσιμτσιλη, ολα, ολα). ΑΚΟΜΑ και το δελτιο ειδησεων του σκαι κάνει 20% και ειναι πρώτο στη ζώνη του. Μέχρι και ο οικονομου νεκραναστηθηκε, ιδια τηλεθεαση με τον παπαδακη 15 μοναδες πανω. Εχει ξεφυγει το παραμύθι της νιλσεν για τον σκαι. Πηγε διακοπές η κατινονοικοκυρά και γύρισε ενημερωτικιά.

    • ελα ντε. τι εγινε φετος ρε παιδια. να πω οτι ο σκαι εχει καινουριες εκπομπες να το καταλαβω. ολοι οι σταθμοι τα ιδια προγραμματα παιζουν, του σκαι ηταν τριτα και τεταρτα τοσα χρονια. Και ποιες ειναι επιτελους αυτες οι τηλεθεατριες που βλεπουν σκαι, εγω ιδεα δεν εχω τι παιζει ο σκαι το πρωι.

      • ΝΙΚΟΛ στο άρθρο

        το εξηγησε ενας ανωνυμος εδω προχτες πως λειτουργει το παραμυθι της νιλσεν: οι διαφημιστικές τα χώνουν σε οποιο σταθμο επιλεξουν καθε χρονο, αναλογα τα συμφεροντα τους. Πεταμενα λεφτα ειναι για τις πολυεθνικες γιατι δεν εχουν αυξηση καταναλωσης απο την διαφημιση. Το κόστος αυτης της απατης το πληρωνουμε εμεις από την λιανικη τιμη των προιοντων (30-40% πιο πανω αποτι σε αλλες χωρες). Για καποιο μαγικο λογο φετος θα τα σκασουμε στον αλαφουζο.

        • Ανώνυμος στο άρθρο

          χρησιμοποιουν την επιτυχια του σαρβαιβορ για να φουσκωσουν τα νουμερα του σκαι γενικως. λες και θα δει ο κοσμος οικονομου το πρωι επειδη πορωθηκε πριν καποιους μηνες με τον ντανο. οτι θελουν κανουν. τοσα χρονια ο σκαι ειχε σταθερη τηλεθεαση (τεταρτη θεση αντε τριτη που και που) με τις ιδιες ακριβως εκπομπες. ΙΔΙΕΣ ΟΛΟΙΔΙΕΣ.

          • Ανώνυμος στο άρθρο

            ακομα και τα του σαρβαιβορ (ντανους μαριους, κλπ) φετος τα αλλα καναλια τα παιζουν, οχι ο σκαι. δεν εχει καμια λογικη αυτο με το σαρβαιβορ.

          • Ανώνυμος στο άρθρο

            ελα ντε. αν δεν αλλαξει κατι γιατι να αλλαξει η τηλεθεαση και μαλιστα τοσο δραματικα. ολοι τα ιδια προγραμματα εχουν φετος το πρωι.

        • ανωνυμε, αυτο που λες ειναι που δεν καταλαβαινει ο κοσμος. νομιζει οτι δεν τον αφορα το θεμα της τηλεθεασης. πιστευει οτι ιδιωτες (πολυεθνικες) απλως δινουν λεφτα σε ιδιωτες (καναλια) μεσω διαφημισης ενω ειναι τα λεφτα τα δικα του που πανε στα καναλια, μεχρι το τελευταιο σεντ. δεν του περναει απο το μυαλο οτι πληρωνει χρυσαφι ο ιδιος τα προιοντα για να γινεται αυτο το αλισβερισι

  33. ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ! στο άρθρο

    ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ Η ΣΚΟΡΔΑ , ΟΠΩΣ ΣΗΜΕΡΑ , ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΗΣ. Η ΠΙΟ ΑΔΙΑΒΑΣΤΗ EVER ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΡΙΑ ΕΛΑΦΡΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ( ΣΙΓΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ). ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ (ΠΟΥ ΕΝΤΑΞΕΙ, ΑΠΑΙΤΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ), ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΠΟΔΙΑ ΤΗΣ, ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ.

  34. ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΡΑΒΟΥ ΤΟ ΔΙΚΙΟ/ΕΦΥΓΕ Η ΣΤΑΜΑΤΗ ΠΟΥ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ Η ΚΕΝΤΡΙΚΙΑ ΕΦΥΓΕ ΚΙ Η ΜΠΑΡΠΑΡΙΓΟΥ ΕΕΕ ΤΙ ΝΟΥΜΕΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΤΡΑΣΙΛΑ ΤΟΥ ΑΛΤΕΡ ΣΚΟΡΔΑ???ΕΠΕΙΔΗ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΠΑΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΜΑΝΙΟΔΩΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΑΣΠΡΑ ΣΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΕΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΔΕΝ

    • Ανώνυμος στο άρθρο

      Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη.όποιον θέλουν βάζουν πιο πάνω κ κατεβάζουν άλλον.κ σασα να είχε τι θα γινόταν.μιρακολο?κ άλλες χρονιές δεν βλεπαμε πρωινό..κι όμως πετούσε κ έριχνε άλλους

      • Ανώνυμος στο άρθρο

        μωρε ας κανουν οτι θελουν, απλως φετος ειναι υπερβολικα εμφανης η απατη με τον σκαι. Ιδιο δελτιο ειδησεων, ιδιες εκπομπες, ολα ιδια στην τιβι και ξαφνικά ολοι το γυρισαν στον σκαι; δεν ειναι πειστικο.

      • ΝΕΝΕΚΑ στο άρθρο

        δεν ειναι καθολου ΕΝΑΣ κουκος οπως λες. Οικονομου, Αταιριαστοι, Κοσιωνη. Παντου πρωτος ο σκαι. Μολις ξεκινησουν απογευματινες, πραιμ ταιμ εκπομπες θα ειναι κι εκει πρωτος. Δεν το τρωω πες τους

          • Ανώνυμος στο άρθρο

            Να δω τι αλλο θα ακουσω για να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα: εφυγε η σασα και επεσε το πρωινο, λογω γερμανικων εκλογων, κουραστηκε ο τηλεθεατης απο ζωδια και μαγειρικες, ειδαν ολοι σαρβαιβορ και ανεβηκαν ολες οι εκπομπες του σκαι, τον παιζουν στις καφετεριες τον σκαι…. Ενταξει ρε παιδια, η ελλαδα βλεπει μπουσδουκου, το χωνεψαμε κι αυτο αμασητο.

  35. Ανώνυμος στο άρθρο

    Ωραιο το σεναριο η πλειοψηφια να προτιμα μια ενημερωτικη εκπομπή αντι για μια κατινοεκπομπη αλλά ειναι μαλλον παραμύθι. Η μπουσδουκου ειναι λίγη, η εκπομπή της εντελώς αμελητέα και αδιάφορη. Ακόμα και αν το πιστεψει ο κόσμος οτι είναι πρώτη, το πολύ πολύ να ρίξει μια γρήγορη ματια, τιποτα παραπανω.

    • δεν ειναι ολες κατινες αυτες που καθονται στο σπιτι οπως εσυ για να προτιμαν τα ανουσια κουτσουμπολια και τους κωλους ππυ αχολειται ο τσουρος. αιντεε μας τα επρηξες

      • Ανώνυμος στο άρθρο

        η τηλεοραση ηταν παντα τιγκα στην γυναικεια κατινοεκπομπη, σε ολοκληρο τον πλανητη. Αυτες τα φέρνουν. Εσυ κατσε και φαε το παραμυθι της νιλσεν που θελει να τα χωσει στον σκαι οτι ξαφνικα η ελληνιδα μεση τηλεθεατρια/καταναλωτρια ΞΑΦΝΙΚΑ μετα το καλοκαιρει βλέπει ενημερωση σκαι, απο το πρωι μεχρι το βραδυ. Σας αρεσει να σας σερβιρβουν παραμυθια και να τα τρωτε αμασητα, δεν ειναι η πρωτη φορα.

          • Ανώνυμος στο άρθρο

            χτυπησου οσο θες, πολιτικοποιησε το οσο θες. και πρωτος να ερθει φετος ο σκαι στην ψευτοτηλεθεαση ο κοσμος τον σιχαινεται αυτο το σταθμο. Τις ενημερωτικές του εκπομπές και τις αποψεις του δεν θα τις εμπιστευτεί ποτέ. Μόνο για καμια εκτακτη επικαιρότητα, κανα τουρκικο και ΑΝ.

        • Ανώνυμος στο άρθρο

          Τι ενημέρωση λέτε..μπουνταλαδες γινόμαστε.δεν βλέπουμε σκάι γενικά εκτός του σρβ που ναι το είδαμε αλλά πλέον δεν θα μας κάνει τεράστια εντύπωση κ δεν θα ακολουθησουμε όπως πέρσι

          • Ανώνυμος στο άρθρο

            μπουνταλαδες η οχι, η φετινη τηεθεαση δειχνει οτι ο κοσμος υποτιθεται πως βλεπει σκαι απο το πρωι μεχρι το βραδυ. Εγω δεν το τρώω.

        • Ανώνυμος στο άρθρο

          Το είπες υποτίθεται οτι είναι.την βαρεθήκαμε τηνενημέρωση.τι να δεις κ τι να ακούσεις.ο ένας τα ρίχνει στον άλλον

          • ΝΕΝΕΚΑ στο άρθρο

            ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΣ; εχουμε γκωσει απο τις πολιτικες οικονομικες αναλυσεις τοσα χρονια με την κριση και θελουν να μας πεισουν οτι τωρα που μπουχτησαμε το γυρισαμε στον σκαι; Εδω δεν το γυρισαμε οταν πραγματικα μας ενδιεφεραν τα πολιτικα, στην αρχη της κρισης.

  36. Σωστά όλα όσα λες. Να προσθέσω και τις ψεύτικες δημοσκοπήσεις. 10-15 μονάδες μπροστά η ΝΔ ούτε για αστείο. Οι ίδιες εταιρείες άλλωστε απέτυχαν παταγωδώς στο δημοψήφισμα και σε δύο εκλογές. Γιατί να τις πιστέψουμε τώρα; Λένε για τόσο μεγάλη διαφορά μπας και πείσουνε κανένα να ψηφίσει ΝΔ έτσι ώστε να βγει με 1-2 μονάδες διαφορά.

    • Όπως ψεύτικες είναι οι δημοσκοπήσεις έτσι ψεύτικα είναι και τα νούμερα. Να θυμίσω όταν ο Λαζόπουλος έφυγε από το μέγκα και πήγε στον άλφα και ξεκίνησε το τσαντίρι έκραζε την agb γιατί ενώ όλοι μιλούσαν για το τσαντίρι τα νούμερα ήταν μονοψήφια. Έφερε και άλλα παραδείγματα και ξαφνικά το τσαντίρι άρχισε να κάνει τρελά νούμερα.

      • Και πέρυσι ο Φουρθιώτης έκραζε την agb και φέτος το Ε έχει αρκετά υψηλότερα νούμερα. Τυχαίο; Ακόμα και την ώρα που η Γερμανού είχε μαύρο το Ε έκανε νούμερα. Δηλαδή οι τηλεθεατές παρακολουθούσαν μια μαύρη οθόνη;

        • περουκας στο άρθρο

          αφου επικαλείσαι τον φουρφουρ για να τεκμηριώσεις την άποψή σου , η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά. και τι και ποιον δεν έκραζε κ δεν κράζει ο σιχαμενιος. έκραζε αλλά έλεγε τα δικά του νούμερα ότι είναι ψηλά όπως και της κενουργιου λόγω σαρβ. τα καλά κ συμφέροντα. τι άλλα θα διαβάσουν τα ωραία μου ματάκια. αναλύσεις του σιχαμένιου

          • Δεν επικαλούμαι κανέναν φουρ φουρ, μη διαστρεβλώνεις αυτά που λέω. Είπα οτι μετά το κράξιμο του Φουρθιώτη ξαφνικά τα νούμερα του Ε ανέβηκαν και ο Φουρθιώτης σταμάτησε το κράξιμο. Το ίδιο ακριβώς είχε γίνει πιο παλιά με τον Λαζόπουλο. Το οτι η Γερμανού στο μαύρο έκανε νούμερα σου φαίνεται λογικό;

        • Ανώνυμος στο άρθρο

          καλα μην χαιρεται το εψιλον. θα πατωσει φετος και θα χτυπιεται παλι ο φουρθιωτης. οτι του δινουν τωρα ειναι για να του το παρουν και να το δωσουν στις εκπομπες του σκαι που δεν εχουν ξεκινησει ακομα.

          • Ανώνυμος στο άρθρο

            Καλά φέτος μια βαβούρα κάνουν όχι εκπομπή.μιλάνε ο ένας πάνω στον άλλον..τι να παρακολουθησεις..δεν μπορείς..τσαντιζεσαι κ πατάς κουμπάκι γι αλλού

  37. Παντελως αγχωνευτη η Μπουσδουκου και ενα ακομη πιονι του συστηματος παντρευτηκε και καποιον μαλακα και μας το παιζει happy σουφραζετα. Για πολλες κλωτσιες η καριολα

  38. Έτσι λοιπόν τώρα δίνουν όλη την τηλεθέαση στο πιο αντιπολιτευτικό κανάλι τον σκάι. Όσο πλησιάζουμε στις εκλογές τόσο πιο μεγάλη θα είναι η επίθεση. Και αν ο Τσίπρας καταφέρει να τελειώσει τα μνημόνια τον Αύγουστο του ’18 και να μην πάμε σε 4ο μνημόνιο τόσο πιο άγρια και λυσσασμένη θα είναι η επίθεση.

  39. Γι’ αυτό λοιπόν έχουν ξεκινήσει μεγάλες επιθέσεις με δολοφονίες χαρακτήρων, ξεψαχνίζουν κάθε δήλωση και πράξη υπουργού για να πιαστούν από κάτι, Λεπέν ακόμα και ψέμματα, όταν τόσα χρόνια δεν κατάλαβαν τίποτα από τις μίζες και το μεγάλο φαγοπότι.

  40. Άρα η κυβέρνηση πάει καλά. Τα βοθροκάναλα όμως έχουν άλλη άποψη. Βλέπεται τα δανεικά κι αγύριστα κόπηκαν και πρέπει να πληρώσουν και για τις άδειες. Έτσι πρέπει να φύγουν αυτοί και να έρθουν οι προηγούμενοι, ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, να τους ξαναδίνουν δάνεια με εγγύηση αέρα και να μη πληρώσουν για τις άδειες.

    • συνυφάδα στο άρθρο

      αν δεν με απατά η μνήμη μου, ο σύριζα απαρτίζεται από αρκετό παλαιό πασοκ, ολίγον παλαιά ν.δ. κ κάτι καρανίκες. οι παλαιοί συριζαίοι δραπέτευσαν. το νέο που είναι? επί του θέματος συμφωνώ με την πλειοψηφία των σχολίων. η σκορδά υπερεκτιμημένη. όσο κ απελπισμένος κ να είναι κάποιος βαρέθηκε τις σαχλαμάρες κ τα χαχανητά.

      • ρε συνυφαδα στο άρθρο

        εσύ ψήφισε Κούλη που θέλει να διατηρήσει τις ανισότητες και που χαιρετά τις κούκλες στη βιτρίνα.. Πολύ γέλιο..

        • Ανώνυμος στο άρθρο

          μην πεφτετε στην παγιδα της πολιτικοποιησης. Κανεις δεν βλεπει τηλεοραση βασει του τι ψηφιζει. Ο μεσος τηλεθεατης ειναι γυναικα χαμηλης/μεσης μορφωσης. Δεν κολλαει να βλεπει ξαφνικα με τοση μανια σκαι. Ειναι παραμυθι και δεν εχει να κανει με το τι ψηφιζει ο καθενας. Οι νεοδημοκρατισσες δεν βλεπανε τοσα χρονια σοπινγκ σταρ, σκορδα, τατιανα; Ξεκολληστε, μην λετε κοτσανες.

  41. Η κυβέρνηση δείχνει να τα καταφέρνει. Τα νούμερα πάνε καλά, η εικόνα της χώρας έχει αλλάξει, η αγορά έχει αρχίσει να κινείται λίγο αλλά κινείται, ο κόσμος δεν αντιδρά γιατί ναι παίρνονται μέτρα αλλά αποδίδουν, όχι όπως πριν που μας ξεζούμιζαν αλλά αποτέλεσμα μηδέν.

  42. Στηρίζουν φουλ ΣΚΑΙ γιατί είναι το πιο αντιπολιτευτικό κανάλι. Τάχα μου δήθεν οτι το στηρίζει ο λαός. Πέρυσι σάρωνε ο Παπαδάκης, πάτωναν οικονόμου και Μπουσδούκου. Τι άλλαξε και ξαφνικά γύρισε το πράγμα;

  43. Το αντένα έκανε τηλεθέαση λόγω δυναμικής του καναλιού και όχι λόγω προγραμμάτων. Τώρα αυτή τη δυναμική πήγε στον ΣΚΑΙ λόγω survivor και άλλων προγραμμάτων και δεν το αλλάζει ο τηλεθεατής.

    • Που εισαι παλικαρι και περσι ηταν οι καραβατοτσακισμενοι απεναντι αλλα αν θυμασαι πανηγυριζαν αν εκαναν 4%. Ο σκαι επειδη εχει προγραμμα ολο το χρονο και δεν κατεβαζει ρολα για 3 μηνες το καλοκαιρι τωρα δρεπει τοτς καρπους. Εκει στον αντ1 ας προσεχαν η αργυρω και σασα δεν επρεπε να φυγουν . Που να δεις τι θα γινει με τα 20αρια που θα κανει ο αρναουτογλου.