To «Βeauty story» της Σοφίας Χαρμαντά- Στην Αμερική με τον ατζέντη της Κέιτ Μος

0

Το μοντέλο εκπροσωπεί επάξια τη μεσογειακή ομορφιά στο χώρο της μόδαΤο άλλοτε κορίτσι της εταιρείας Copertone  που το καλοκαίρι διέπρεψε στο Swimweek, την περίφημη Αμερικάνικη εβδομάδα μόδας μαγιό, περπατώντας στην πασαρέλα δίπλα σε Top models όπως oι Shanina Shayk, Chanel Iman και Hailey Clauson  βρίσκεται στην Αμερική  έχοντας για δεξί της χέρι τον ατζέντη  της Κέιτ Μος.

Η Σοφία Χαρμαντά, το εικοσάχρονο κορίτσι που την γνωρίσαμε από την παγκόσμια καμπάνια της Copertone , ως συνεργάτιδα της Φαίης Σκορδά στην Πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 αλλά και του Δημήτρη Σκαρμούτσου στο “ Βlind Taste”, αυτήν την εποχή βρίσκεται στην  Αμερική.
Επειτα,  από ένα σύντομο ταξίδι της στην Νέα Υόρκη στο οποίο πήγε μετά από παρότρυνση του πρακτορείου Ace, υπέγραψε συμβόλαιο με  το Νext , το μεγαλύτερο πρακτορείο μοντέλων του κόσμου  ενώ απέκτησε για   ατζέντη  τον περίφημη Boris Rado, ατζέντη της Κέιτ Μος.
Η Αμερική «πήγε γάντι» στην Ελληνίδα Σίντι Κρόφορντ όπως την αποκαλούν καθώς δεν πρόλαβε να βρεθεί εκεί και αμέσως την έκλεισαν για δουλειά. «Πήγα για μερικές ημέρες και έμεινα έναν ολόκληρο μήνα. Πριν από λίγο καιρό, επέστρεψα στην Νέα Υόρκη για μόνιμη διαμονή αποκαλύπτει».

«Aμέσως μετά το συμβόλαιό μου με το πρακτορείο Next μου έγινε πρόταση να συμμετάσχω στην Swimweek ,την αντίστοιχη εβδομάδα μόδας μόνο που αντί για ρούχα έχει μαγιό. Μέχρι τότε είχα κάνει μόνο καμπάνιες μια και δεν θεωρούμε μοντέλο πασαρέλας. Επειδή όμως δύσκολα βρίσκουν μοντέλα για να δείξουν μαγιό, με επέλεξαν».

Η Σοφία Χαρμαντά διαθέτει τις τέλειες αναλογίες: Υψος 1.76, 55 κιλά. Fashion managers και εταιρείες την θεωρούν ιδανική για επίδειξη μαγιό και η ίδια προλαβαίνει την αντίστοιχη ερώτηση λέγοντας ότι αισθάνεται το ίδιο άνετα είτε φορά ρούχα, είτε ένα προκλητικό μαγιό.

«Εντυπωσιάζουν  τα σώματα που είναι θηλυκά και με καμπύλες, λανθασμένα μέχρι τώρα η μόδα πρόβαλε το πρότυπο των ανορεκτικών γυναικών. Μου αρέσει που πολλά νέα κορίτσια είναι πιο κοντά στις Μεσογειακές αναλογίες», διατείνεται.

Η Σοφία Χαρμαντά παρά το γεγονός ότι έχει κάνει πολλές καμπάνιες αυτά τα δύο χρόνια που ασχολείται με τον χώρο, εντούτοις είναι αποφασισμένη να κυνηγήσει μια πιο διεθνή καριέρα στο εξωτερικό. Όπως συμβαίνει σε πολλούς επαγγελματικούς χώρους, αυτός που τηρεί τις προϋποθέσεις ψάχνει την τύχη του αλλού. Και μάλιστα σε μια τέτοια εποχή που υπάρχει κρίση και τα μεγάλα project είναι περιορισμένα.

Η ίδια τονίζει: «Δεν είναι εύκολο να πάρεις την απόφαση και να τα εγκαταλείψεις όλα, ελπίζοντας σε κάτι πιο μεγάλο. Εχω την αίσθηση ότι θα μου λείψουν η οικογένειά μου και οι φίλοι αλλά προτιμώ να μετανιώσω για κάτι που έκανα , παρά για κάτι που δεν τόλμησα να κάνω. Οι γονείς μου διαφέρουν από τους κλασσικούς Ελληνες γονείς. Δεν με κράτησαν εδώ με το ζόρι, θέλουν να βλέπουν ευτυχισμένο το παιδί τους και να χαίρονται. Μένω πια μόνιμα στις Ηνωμένες Πολιτείες με στόχο να αποδείξω ότι  το ελληνικό φυσίζ είναι διεθνών προδιαγραφών και αντέχει τον υψηλό ανταγωνισμό. Πας σε ένα καστ και περιμένουν στην ουρά άλλα τρεις χιλιάδες κορίτσια γι αυτό και η συμμετοχή μου στην εβδομάδα μόδας μόνο επιτυχία μπορεί να θεωρηθεί».

Η βαλίτσα πάντως της Σοφίας Χαρμαντά περιελάμβανε  βιβλία οικονομικών λόγω της ΑΣΟΕ που άφησε πίσω της.Η ίδια διατείνεται ότι αφήσει δεν εγκαταλείπει. Οσο για την διαφήμιση που όχι απλά την σύστησε στο κοινό αλλά και την επέβαλλε;

«Ηταν μια καμπάνια διεθνής με ένα επιτελείο που τα σχεδίασε όλα όμορφα προκειμένου να βγει το καλύτερο αποτέλεσμα. Είναι δώρο ζωής να δουλεύεις με τους καλύτερους καθώς παίρνεις το χρίσμα του επαγγελματία που διαθέτει ένα διαφορετικό βάπτισμα πυρός.

Χαίρομαι που επέλεξαν εμένα για την συγκεκριμένη δουλειά μια και στο πρόσωπο μου αντανακλάται το Μεσογειακό καλοκαίρι , η ανεμελιά και η δύναμη του φωτός της χώρας μας. Δεν είμαι απλά το κορίτσι της Coppertone αλλά ένα μοντέλο που κάνει μνεία στην ζεστασιά της Ελλάδαs”.Λατίνα στο ύφος και στο style αγαπάει την μόδα από παιδί. Μέχρι σήμερα μεγάλο μέρος των χρημάτων που κερδίζει τα ξοδεύει αγοράζοντας ρούχα και αξεσουάρ. Παρακολουθεί τις διεθνείς τάσεις, βελτιώνεται συνεχώς επαγγελματικά και μιλώντας για την Swimweek, την περίφημη Αμερικάνικη εβδομάδα μόδας μαγιό στην οποία συμμετείχε θα πει ότι η γνωριμία με τόσα γνωστά μοντέλα μόνο ως μάθημα ζωής μπορεί να το εκλάβει για την σιγουριά που εκπέμπουν και την απλότητα που τις διακατέχει.

«Θα ρωτήσουν από πού είσαι ,θα σε καλοδεχτούν στην παρέα τους και σε ενθαρρύνουν να περπατήσεις μαζί τους. Και να φανταστεί κανείς δεν είναι τυχαίες. Είναι οι Victoria Secret  των μαγιό». Μετά από κάθε επίδειξη εταιρείας μαγιό, ακολουθούν πάρτι με διασημότητες παρόμοια μ΄αυτά που δίνονται σε γνωστά αμερικάνικα clubs κατά την διάρκεια του fashion week. Σε κάποιο από αυτά μάλιστα έμεινε άφωνη όταν είδε να στέκεται και να απολαμβάνει το ποτό του ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο.

Της έκανε εντύπωση πόση οικειότητα είχε με πολλά από τα  μοντέλα και πόσο επικοινωνιακός είναι. Δεν διστάζει δε να σχολιάσει «Όταν ανήκεις στην γενιά του κινηματογραφικού Τιτανικού, το να βλέπεις έναν Ντι Κάπριο από τόσο κοντά δεν είναι και το πιο συνηθισμένο πράγμα στον κόσμο. Εμεινα άφωνη και τον  παρατηρούσα επί πολύ ώρα. Ο Ντι Κάπριο δεν είναι απλά ένα γοητευτικός άνδρας και ένας ταλαντούχος ηθοποιός. Είναι ο σταρ της γενιάς μου».

Μοιραστείτε το!

Σχολιάστε το άρθρο Η άποψη του καθενός είναι ελεύθερη. ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα σχόλια σας, ΔΕΝ υιοθετούνται! Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση, θα είναι στη διάθεση οποιουδήποτε, παρουσιάσει έννομο συμφέρον!

Loading...